niedziela, 13 września 2015

LOL

Gatunek: Dramat, Komedia, Romans
Opis: Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, pociąga ją seks, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore).

Moja opinia: Film mi się podoba, ale czytałam na jego temat różne opinie i wydaje mi się ze nie którzy krytykowali go, bo nie przepadają za Miley. Ja tam lubie ten film i widziałam go "kilka razy". Powiem szczerze, że za pierwszym razem nie bardzo zrozumiałam koniec, ale to dlatego że oglądałam film z napisami i nie wszystko było tłumaczone(widziałam również francuską wersje tego filmu wiec jak się dowiedziałam ze nagrywają tą, to musiałam ja od razu obejrzeć). Ten film jest jednym z moich ulubionych i to jest ten rodzaj filmu który można obejrzeć kilka razy i nigdy się nie nudzi. Więc prawdopodobnie obejrzę go jeszcze z kolejne sto razy. Polecam!

Jeśli ktoś nie przepada za Miley i z tego powodu nie chce obejrzeć tego filmu to polecam LOL(2008) jest podobny tylko że francuski.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz