sobota, 12 września 2015

Oddechy-cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.


"Co tam randki? Nie zapomnieliście przypadkiem zaprosić mnie na ślub?"

"Ta dziewczyna to anioł, a to co przeżyła, to piekło. Mimo to jedyne co wyczytasz z jej twarzy to piękno."

" Właściwie nigdy nie wiem jak zareagujesz. to jedyna z tych rzeczy, które wydają mi się w tobie tak intrygujące"

"Daj mu szanse. Potraktuj go jako przyjaciela albo przynajmniej jak emocjonalny worek treningowy. Zdaje się, że na razie świetnie przyjmuje wszystkie twoje ciosy."



"Myśl o imprezie.- Co naprawdę złego mogło mnie tam czekać? Na przykład ludzie będą chcieli ze mną rozmawiać. Wyobrażenie sobie tej sytuacji wywoływało silny skurcz żołądka. To będzie tragedia. Głośno przełknęłam ślinę"

"W rozrachunku między miłością a stratą to miłość popychała mnie do walki o to, by... oddychać"

"Moja ciotka też mnie nie lubiła. Właściwie to jestem pewna, ze mnie nienawidziła. Wiesz, raczej nikt nie dusi kogoś, kogo darzy, choć krztyną sympatii."

"Jesteśmy równie źli, jak oni, kłamiemy i zawodzimy. Niszczymy ludziom życia."

"Ale nas łączy przeznaczenie, więc każdy inny facet jest skazany na klęskę."

"-Jak długo zamierzałaś tak jechać?
-póki nie znalazłam czegoś, dlaczego warto się zatrzymać
-A teraz się zatrzymałaś, tak?
-Tak"

"To był pierwszy dom, w którym rozpakowałem kartony z rzeczami, bo chciałem tutaj zostać. Wszystko z powodu pewnej dziewczyny o ognistym temperamencie, która dała mi do zrozumienia, co o mnie myśli. Tylko tyle było trzeba i już należałem do niej"

"To tylo sen. Otwórz oczy i żyj"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz