piątek, 18 września 2015

Wybrani-cytaty


Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"Wojna to sztuka wprowadzania w błąd"

"-Dlaczego mam się tego uczyć, skoro w ogóle mnie to nie obchodzi?
- Szkoła nie służy do tego, żeby się w niej uczyła. To miejsce, w którym będą cię torturować, póki nie skończysz osiemnastu lat, a potem do końca życia będziesz harować w garniturze."

"W zasadzie jakby się nad tym zastanowić, życie było pułapka. Nikomu jeszcze nie udało się go przechytrzyć i nie umrzeć."

"Angielskie lato jest paskudne i w ogóle nie powinno się nazywać go latem. To jedno wielkie oszustwo"

"Rodzice wysłali mnie do jakiegoś obozu koncentracyjnego, ale upierają się żeby nazywać to szkołą."

"Witaj w nowej rzeczywistości. Tu wszystko jest pochrzanione."

"Chyba nie rozpoznałabym prawdziwej miłości, nawt gdyby podeszła i ugryzła mnie w tyłek."

"Nikt nigdy nie jest do końca bezpieczny. Bezpieczeństwo to iluzja, kłamstwo, które powtarzamy, żeby łatwiej nam się było pogodzić z naszym bardzo niebezpiecznym życiem "

"-Czy jaśnie pani życzy sobie towarzystwa?
-Jaśnie pani mogla, by zabić za kanapkę z bekonem
-Wielce to jaśniepańskie z pani strony- Uśmiechając się weszli do jadalni"

"Nie chciała go pocałować. Nie pamięta nawet, jak to się stało. Po prostu ich usta nagle się zetknęły i znalazła się w jego objęciach."

"Teraz ja się przebiorę- poinformował zupełnie spokojnie- Ale nie musisz się odwracać. Jestem francuzem, nie wiem, co to wstyd."

"Dziwne lub podejrzane? Czyli co? Pistolet ze wciąż dymiącą lufą? Zakrwawiony nóż? Broszurka zatytułowana zagłada Cimmerii: przewodnik dla początkujących?"

"Cen ludzi, których szukają prawdy, a strzeż się tych, którzy ja znajdują."

"Niekiedy trzeba spojrzeć na świat a lotu ptaka, by uzyskać klarowny ogląd sytuacji."

"Nie mogłam kochać Sylvaina, ponieważ byłam zakochana w Carterze. Od zawsze"

"Wież co jest w tym wszystkim najsmutniejsze?[...] tylko ty nie widzisz tego, jak bardzo jesteś w nim zakochana."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz