poniedziałek, 21 września 2015

Zachowaj spokój

Autor: Harlan Coben
Opis: Rodzice Adama Baye, zaniepokojeni tym, że po samobójstwie kolegi z klasy ich szesnastoletni syn zamknął się w sobie, instalują na jego komputerze program szpiegowski. Śledzą każdy ruch chłopaka, każdy wysłany i odebrany e-mail. Ze zgrozą odkrywają wiadomość przesłaną przez anonimowego nadawcę, który każe mu siedzieć cicho. Czy Adam wie coś na temat samobójstwa? I co ma wspólnego z brutalnym zabójstwem na przedmieściach Nowego Jorku, nad którego zagadką pracuje detektyw Loren Muse? Dlaczego rodziną Baye interesuje się FBI?

Moja opinia: Ostatnio pisałam o książce tego autora (Nie mów nikomu). Dziś wyrażę moja opinie na temat innej książki Harlana Cobena. No więc, książka mnie nie zachwyciła tak jak tamta, szczerze to wątek główny(o Adamie) mnie nudził i bardziej mnie interesowały inne historię (zagadki) które były opisane w tej książce (bo ta książka jak ta wcześniejszą ma kilka wątków, które łączą sie w całość) a przeczytałam ją chyba tylko dlatego że moja ciekawskość wygrała i po prostu chciałam wiedzieć, co te wszystkie historię mają ze sobą wspólnego no i jak to sie rozwiąże. Choć niestety po jakimś czasie sie domyśliłam rozwiązania tych zagadek, no ale cóż, sądzę że było warto przeczytać, chociażby dla samych wątków pobocznych, ponieważ były świetne i bardziej interesujące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz