poniedziałek, 19 października 2015

Anglik, który mnie kochał

Moja opinia: Film żadna rewelacja, ale byłby lepszy, gdyby w opisie nie opowiedzieli nam całej fabuły. Był przewidywalny (no przynajmniej dla mnie zakończenie było dość oczywiste) i obejrzałam go do końca tylko dlatego, że nie miałam nic innego do roboty. To właśnie dlatego opis do tego filmu nie pojawił się na początku, ale jeśli ktoś strasznie chce przeczytać, to znajdzie go na dole pod podestem wraz z linkami do filmu i zwiastunu.

Zwiastun
Film

Opis:Richard (Pierce Brosnan) to niezwykle przystojny profesor literatury uniwersytetu Cambridge. Od lat wiedzie hedonistyczne życie otoczony wianuszkiem pięknych i młodych przyjaciółek, które zmienia jak rękawiczki. Pewnego dnia na swojej drodze spotyka niezwykłą kobietę (Salma Hayek), która sprawia, że Richard natychmiast chce porzucić dotychczasowe zwyczaje i resztę życia spędzić u jej boku. Sprawy się komplikują, kiedy okazuje się że jedna z przyjaciółek profesora, 21-letnia studentka (Jessica Alba), jest z nim w ciąży. Na dodatek obie panie świetnie się znają…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz