poniedziałek, 12 października 2015

Dziewięć żyć Chloe King. Upadła

Autorka: Liz Braswell
Opis: Chloe King to normalna nastolatka, chodzi do szkoły, interesuje się chłopcami, kłóci się z mamą. Do czasu. W okolicy swoich 16-tych urodzin Chloe orientuje się, że ma bardzo szczególne zdolności… Zrobi wszystko żeby odkryć prawdę. Musi się spieszyć bo jej prześladowca cały czas czai się w cieniu, żeby znów zabić. Bo Chloe ma dziewięć żyć, ale czy one jej wystarczą…?

Moja opinia: Książka jest interesująca, choć niestety można było się domyślić kim albo raczej czym była główna bohaterka z samej nazwy książki. Oczywiście w książce nie zabrakło wątku miłosnego, mam tylko jedno ale, pisarka mogłaby więcej wyjaśnić w pierwszej części, no ale cóż, gdyby od razu dała nam odpowiedzi na wszystkie pytania to nie byłoby o czym pisać w następnych częściach, więc coś za coś. Choć to jest trylogia to ja przeczytałam tylko pierwszą część, ale to dlatego, że zawsze mam co innego do roboty i jakoś nigdy nie znalazłam czasu. Mam nadziej ze niedługo to nadrobie a jak na razie polecam wam pierwszą część tej serii.
Na podstawie książki powstał też serial o tej samej nazwie(Dziewięć żyć Chloe King), ale chyba przestali go nagrywać po pierwszym sezonie.
Link do tomu 2
Link do tomu 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz