poniedziałek, 2 listopada 2015

The 100


Opis: Nuklearna wojna niszczy cywilizację na planecie. Po wielu latach ze statku kosmicznego z ocalałymi ludźmi zostaje wysłana na Ziemię grupa nieletnich przestępców w celu kolonizacji.

Moja opiniaCo tu dużo mówić, serial jest super. Nie wiem czy tylko ja tak miałam, czy serial wypiera takie wrażenie, że przez pierwszy sezon gdy były sceny na Arce, miałam wrażenie, że nie mam czym oddychać. Niby coś, co już było, ale mimo wszystko, na swój sposób oryginalne. Przeczytałam pierwszą książkę na podstawie której powstał serial i muszę przyznać, że mam mieszane uczucia. Podobały mi się i książka i serial, ale są kompletnie różne. Tak czy inaczej polecam i serial i książkę, każdy znajdzie coś dla siebie. :)


Książki z cyklu 100


Okładka książki Misja 100

Tytuł: Misja 100
Autorka: Kass Morgan
Opis: Trzysta lat po spustoszeniu Ziemi przez kataklizm, który uczynił ją niezdatną do życia, ludzie wciąż przebywają w oddalonej od macierzystej planety stacji kosmicznej. Ściśle egzekwowana kontrola narodzin pozwala im oszczędzać kurczące się zasoby, a dorośli skazani za przestępstwa zostają natychmiast straceni. W obawie, że kolonii pozostało niewiele czasu, Kanclerz decyduje o wysłaniu setki młodocianych przestępców na Ziemię, żeby przekonać się, czy powierzchnia planety nadaje się do ponownego zamieszkania. Czy będzie to dla nich szansa na nowe życie, czy wręcz przeciwnie – pewna śmierć?

W zetknięciu z dziką przyrodą setka zesłańców, prześladowana przez tajemnice z przeszłości, musi walczyć o życie. Nikt nie uważał ich za bohaterów, jednak dla całej ludzkości są ostatnią nadzieją na przetrwanie.


Okładka książki Dzień 21


Tytuł: Dzień 21
Opis: Druga część Misji 100, która zainspirowała twórców popularnego serialu The 100.
Kass Morgan w swej kolejnej powieści z cyklu sprawia, że czytelnikowi zaczyna żywiej bić serce: ujawnia tajemnice z przeszłości, stawia bohaterów przed trudnymi wyzwaniami i sprawdza, czy ich uczucia przetrwają w nowej rzeczywistości. Stu zesłańców walczy o przeżycie ze świadomością, że uda im się to tylko dzięki solidarności. Od lądowania misji 100 na porzuconej niegdyś Ziemi minęło 21 dni. Są pierwszymi ludźmi, którzy postawili stopę na ojczystej planecie od stuleci... a przynajmniej tak myśleli. Wells usiłuje przekonać zesłańców, aby wspólnie stawili czoło nieznanym wrogom. Clarke wyrusza na Mount Weather w poszukiwaniu innych przybyszów z Kolonii, a Bellamy chce za wszelką cenę uratować siostrę. Tymczasem na statku Glass musi wybrać pomiędzy miłością swojego życia - a samym życiem!
Igrzyska śmierci i Zagubieni w jednym cyklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz