sobota, 28 listopada 2015

Zmierzch-cytaty


Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"I znów zmierzch. kolejny dzień dobiega końca. choć nie wiem, jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc."

"Trafiłam do nieba w samym środku piekła."

"-Czy wiesz, że "Anie mówiłem" ma brata, Jacob?-zapytała przerywając mi- ma na imie "zamknij się, do cholery"

"Usiłujesz powiedzieć, że jestem twoim ulubionym gatunkiem heroiny?"

"-Kocham cię Jacob.-zaśmiałam się cicho
-Ale ja ciebie bardziej"



"-A to dopiero. Lew zakochał się w jagnięciu.
-Biedne, głupie jagnie.
-Chory na umyśle lew masochista."

"-Boi się igły. Sadystyczny wampir, który chce ja zamęczyć na śmierć, prosi o spotkanie, nie ma sprawy już leci, już jej nie ma. Ale gdy podłączy ja do kroplówki..."

"O jest dla ciebie jak narkotyk. Wiedze,że nie potrafisz już bez niego żyć. już za późno. związek ze mną byłby dla cię zdrowszy. Nie byłby twoim narkotykiem, tylko twoim powietrzem, twoim słońcem"

"- Że jesteś moim słońcem, moim osobistym słońcem. ogarniałeś dla mnie chmury
-Z chmurami sobie radze, ale nie mogę walczyć z zaćmieniem."

"Czyli spotkamy się przed ołtarzem. Ja będę tą w białym."

"Zycie jest do dupy, a potem umierasz. Taa, powinienem czuć się szczęściarzem"

"Nie myślałam o niczym innym, prócz tego, ze muszę go odnaleźć. nie mogłam się zatrzymać, przyznałabym wtedy, że to koniec. Koniec miłości. Koniec mojego życia"

"Osobiście uczucia to luksus, na który możesz sobie pozwolić tylko wtedy, kiedy wszyscy twoi wrogowie zostaną wyeliminowani."

"-Czasami wydaje mi się, że wolisz, kiedy jestem wilkiem.
-Czasami tez mi się tak wydaje. To chyba ma cos wspólnego z tym że nie możesz wtedy mówić.
-Nie to, nie to. Sadze, że jest ci łatwiej ze mną przebywać, kiedy nie jestem człowiekiem, bo nie musisz wtedy udawać, że ci się nie podobam."

"-Gdybyś nie był moim naturalny wrogiem i nie próbował mi wykraść sensu mojego istnienia, mógłbym cię nawet polubić.
-Kto wie... gdybyś nie był odrażającym wampirem, który zamierza wyssać życie z dziewczyny, którą kocham... nie chyba nawet to by nie pomogło."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz