środa, 16 grudnia 2015

Iluzja


Tytuł: Iluzja/Now you see me
Opis: Agenci FBI i Interpolu śledzą grupę iluzjonistów, którzy podczas przedstawień napadają na banki, a ukradzione pieniądze rozdają publiczności. 


Moja opinia: Osobiście, mnie ten film zachwycił. Dużo się dzieje, wiele zagadek i szczegółów, które układają się w całość. Koniec może się wydawać trochę bez sensu, ale nie martwcie się. Zaczynając tego posta, dowiedziałam się że będzie druga część. Z jednej strony można było się tego spodziewać no bo koniec był trochę niekompletny. Z drugiej strony trochę mnie to przeraziło, bo biorąc pod uwagę jak dobry jest ten film, w następnej częśći na bank coś spieprzą. 
Wracając do mojej opinii, szczerze mówiąc obejrzałam ten film tylko ze względu na to, że gra tam Woody Harrelson, ale nie żałuję, bo film jest naprawdę super. Polecam! 



Link do filmu:


Tytuł: Iluzja 2/Now you see me;The second act
Szczerze wątpię, że to jest oficjalny plakat,
ale tylko to znalazłam :)
Opis: Czterej Jeźdźcy powracają! Grupa magików, która na wyżyny wzniosła sztukę scenicznej iluzji – ukazując ludzkim oczom rzeczy o jakich dotąd nikomu się nie śniło i obdarowując publiczność milionami dolarów z kont niczego nie podejrzewających bogaczy – tym razem wpadnie w nie lada tarapaty. Ich żądny zemsty dawny rywal doprowadzi do katastrofy podczas finału Super Bowl, o którą oskarżeni zostaną Czterej Jeźdźcy. Uciekając przed FBI i policją, znienawidzeni przez publiczność będą musieli udowodnić swą niewinność i usidlić swego wroga. A wszystko to oczywiście przy użyciu swych niezwykłych umiejętności. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz