piątek, 4 grudnia 2015

Niezgodna- Film


Link do posta o książkach Kliknij
Opis: W metropolii wzniesionej na ruinach Chicago idealne społeczeństwo budowane jest na zasadzie selekcji. Każdy nastolatek musi przejść test predyspozycji określający jego przynależność do jednej z pięciu grup. Jeśli nie posiadasz żadnej z pięciu kluczowych cech, będziesz żyć na marginesie. Jeśli zaś masz więcej niż jedną z nich, jesteś NIEZGODNYM i czeka cię całkowita eliminacja. Chyba że – tak jak Beatrice – uda ci się uciec i znaleźć drogę do podziemnego świata ludzi, którzy zdecydowali się rzucić wyzwanie bezdusznemu systemowi. Beatrice musi znaleźć w sobie dość odwagi, by zaryzykować wszystko w walce o to, co kocha najbardziej.


Moja opinia: Ostatnio pisałam o książce, a dziś skomentuje film. Moja opinia jest krótka, jeśli ktoś nie czytał książki, to powinien na pewno obejrzeć film (bo jest ciekawy), ale jeśli czytaliście książkę, to go nie polecam, bo ja się 'trochę' rozczarowałam. Pierwsza część się bardzo nie zmieniła i całkiem mi się podobała (choć według mnie wycieli kilka fajnych czytaj moich ulubionych fragmentów i niektóre sceny "troszeczkę" zmienili) za to druga część w ogóle nie ma sensu, to była jakaś porażka, całkiem zmienili fabule. Tym którzy nie czytali książki na pewno polecam film.

Nie chcę was zniechęcić do filmu, bo jest w porzątku. Z perspektywy osoby, która czytała książkę jest trochę inaczej, wiem że marudzę, ale taka jest prawda po prostu mnie osobiście film się nie podobał, bo jak nic nie miał się do książki (którą lubię), ale i tak mam zamiar obejrzeć resztę części, bo jestem ciekawa, jak to skończą (wiem to się nazywa moja logika).


Zwiastun
Film


Zbuntowana (Część truga)
Opis: Nastoletnia Beatrice Prior w imię miłości porzuciła uporządkowany świat i teraz, naznaczona piętnem Niezgodnej, musi zmagać się z konsekwencjami swojej decyzji. Podjęta przez nią walka może mieć wpływ nie tylko na jej osobistą przyszłość, ale także wstrząsnąć posadami otaczającego świata. O ile oczywiście  uda jej się udźwignąć spoczywające na niej brzemię, by w ogarniętym wojną domową świecie zdać niespodziewany i trudny egzamin dojrzałości. A jednocześnie nie utracić tego, na czym zależy jej najbardziej.
Zwiastun
Film




Allegiant (Częć trzecia)
Premiera ma być 11 Marca 2016
Opis: Po wstrząsających rewolucjach w "Zbuntowanej", Tris (Shailene Woodley) i Cztery (Theo James) uciekają za ogrodzenie otaczające Chicago. Po raz pierwszy opuszczają jedyne znane sobie środowisko. W nowym dla nich świecie stare odkrycia błyskawicznie okazują się bez znaczenia wskutek szokujących nowo poznanych prawd. Bohaterowie starają się jak najszybciej rozstrzygnąć komu mogą zaufać, gdyż całej ludzkości zagraża zapalająca się bezwzględna wojna. Aby przetrwać Tris jest zmuszona do niemożliwych wyborów pomiędzy odwagą, wiernością, poświęceniem i miłością.
Zwiastun

Link do filmu postaram się dodać, gdy będzie już dostępny w internecie i prawdopodobnie po obejrzeniu również go skomentuję.



Ascendant (Część czwarta)
Premiera ma się odbyć w 2017 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz