piątek, 1 stycznia 2016

Rywalki - Cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"Żadna z tych opcji mi się nie podobała, a myśl o tym, że miał stać do obserwowanego przez cały kraj konkursu, w którym ten nadęty mięczak wybierze sobie najefektowniejsza i najpłytszą z oferowanych dziewcząt, żeby została milczącą ładną buzia w tle jego wystąpień telewizyjnych, sprawiała, że miała ochotę krzyczeć. Czy można było wymyślić cos bardziej upokarzającego?"

"-Gdybyś miał szansę na cos lepszego i nie skorzystała z niej ze względu na mnie, nigdy bym sobie nie wybaczył. Nie potrafiłbym."

"-Kocham cię, Americon Singer. Będę cię kochał do końca życie- Byłam zaskoczona głębia uczucia dźwięczącego w jego glosie.
-Kocham cię, Aspenie. Zawsze będziesz moim księciem."

"Ale z drugiej strony zgromadzone jednocentówki- ponieważ nie potrafiłam się zdobyć, żeby je wydać- przypominały mi o wszystkim, co Aspen był gotów dla mnie zrobić, o tym, ile dla niego znaczyłam"


"Czułam się kimś wyjątkowym, bezcennym i niezastąpionym. Żaden tytuł królowej ani tron nie mogłyby sprawić, że poczułabym się ważniejsza."

"-[...] Powinnaś jednak wiedzieć, że miłość potrafi znikać z czasem z powodu trudności związanych z małżeństwem. Możesz uważać, że kogoś kochasz, ale zaczniesz go nienawidzić, kiedy nie będzie w stanie utrzymać rodziny. A jeśli ty nie będziesz mogla należycie zajmować się dziećmi, będzie jeszcze gorzej. Nie każda miłość przetrwa w takich okolicznościach."

"- ale niezależnie od tego wszystkiego chce, żebyś była kochana. Zasługujesz na t i mam nadzieję, że wyjdziesz za mąż z miłości, z nie z powodu numerka."

"Wiem, że jest ci ciężko, ale tak właśnie wygląda życie"

"Siedział na krześle zbyt prosto, sprawiał wrażenie okropnie sztywnego, jego fryzura była zbyt idealna, a garnitur za bardzo wyprostowany. Przypominał bardziej namalowany obraz niż zwykłego człowieka, a ja niemal zaczęłam współczuć dziewczynie, która za niego wyjdzie. Będzie prawdopodobnie powadzić nieskończenie nudne życie."

"Bądźcie sobą"

"-Posłuchaj, kiciu, nieważne czy przegrasz, czy wygrasz, dla mnie zawsze będziesz księżniczka."

"W pałacu miał mnie otoczyć zastępy gwardzistów, ale nie umiałam sobie wyobrazić bezpieczniejszego miejsca niż ramiona ojca."

"[...] najwidoczniej przyszła księżniczka nie mogły nosić spodni."

"Jedyną rzecz, jakie mi zazdrościł książę Illei, była tą rzeczą, o której pragnęłam zapomnieć tak bardzo, że przyjechałam tutaj."

"-Myślisz, że będę mógł się do ciebie zwracać „moja mila"- zapytał Maxon.
[...] - Do wszystkich tak mówiłeś?- spytałam, skinieniem głowy wskazując resztę sali.
-Tak, i każdej się podobało.
-Właśnie dlatego mnie się nie podoba."

"-Maxon, mam nadziej, że znajdziesz kogoś, bez kogo będziesz mógł żyć. Naprawdę. I mam nadzieję, że nigdy się, nie dowiesz, jak to jest, musieć mimo wszystko żyć bez tego kogoś."

"Pałac- ta piękna klatka."

"Niektórzy po prostu rodzą się doskonali"

"Potem podniósł rękę i pociągnął się za ucho, a ja zrobiłam to samo."

"Należałam teraz do Elity"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz