środa, 13 stycznia 2016

Zaczekaj na mnie - cytaty


Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"- Dziękuję ci. Lekko uniósł kącik ust.
- Za co?
- Że zaczekałeś na mnie ..."

"Nic nie cementuje związku bardziej niż żółw maszerujący przez kuchnię."

"Najbardziej w życiu bałam się dwóch rzeczy. Po pierwsze: obudzić się w środku nocy i zobaczyć tuż nad sobą ducha z przezroczystą twarzą. Mało prawdopodobne, wiem, ale mega przerażające. Po drugie: wejść do klasy po dzwonku."

"Ludzie się tak nie zachowują, Avery. Nie zostawiają kogoś z dnia na dzień ani się przed nim nie chowają."

"-Co...Co takiego powiedział?
Cam spojrzał spomiędzy gęstych rzęs.
-Coś w stylu ,że dopóki świeci słońce ,nie jest jeszcze tak źle .I tak jak mówię, zapamiętałem to sobie. Może dlatego ,że to prawda .Dopóki świeci słońce ,sytuacja nie może być totalnie do dupy."

"Jesteśmy twoimi przyjaciółmi! Takie jest prawo przyjaźni, że mówisz nam to, czego nie chcesz nam powiedzieć.
Opadła mi szczęka.
- Co?! Przecież to bez sensu.
- Ale takie jest prawo - potwierdziła żarliwie Brittany."

"Podniosłam wzrok.O rany,to tez nie wyszło mi najlepiej,bo teraz musiałam patrzeć na jego oczy,od których majtki same spadały laskom z tyłków,jak napisał mi Jacob.I miał racje.Założę się,ze tam,gdzie pojawiał się Cam,zostawały po nim stos bezpańskich majtek."

"Ktokolwiek powiedział, że od przeszłości nie da się uciec, wiedział co mówi."

"-Chodź ze mną na randkę - poprosił i zaczesał mokre włosy do tyłu.
-Nie - szepnęłam (...)
-Zawsze pozostaje jutro.
Szłam za nim.
-Jurto nic nie zmieni.
-Zobaczymy.
-Nie ma na co patrzeć. Tracisz czas.
-Jeśli chodzi o ciebie, nic nie jest stratą czasu."

"A tutaj cytaty z 'Zaufaj mi' a przynajmniej z tych kilku rozdziałów, które przeczytałam."

"Jase się nachylił.
-Co z tobą dzisiaj ? Nie odpisałeś. Myślałem , że FIFA cię wciągnęła.
-A co, tęskniłeś? - Zdjołem koszulkę, zwinąłem i rzuciłęm na tył.
-Może
Roześmiałęm się , a potem wziąłęm z siedzenia czapkę i nałożyłem, żeby zasłonić oczy.
-Nie wiedziałęm, że się spotykamy.
-Zraniłeś moje uczucia!
-No to na następnej randce kupie ci piwo.
-Obleci. Jestem łatwy."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz