środa, 17 lutego 2016

Hannibal



Opis: Will Graham (Hugh Dancy) wraz z FBI tropi seryjnych morderców. Dzięki swojemu unikalnemu tokowi myślenia jest w stanie wczuć się w rolę każdego - nawet psychopaty. Niestety trafia na zabójcę, którego umysł jest skomplikowany nawet dla niego. Wtedy prosi o pomoc dra Lectera (Mads Mikkelsen), jednego z najlepszych psychiatrów w kraju. Odtąd wraz z błyskotliwym doktorem, Will i Hannibal tworzą zgrany duet, dla którego nie istnieje zbrodniarz nie do złapania. Gdyby tylko Will wiedział z kim w rzeczywistości pracuje…

Moja opinia: Serial skończyłam oglądać już jakiś czas temu, ale ostatni odcinek rozjebał mi mózg, więc trochę mi zajęło ogarnięcie jakieś mniej więcej składnej recenzji. Muszę przyznać, że w sumie podobał mi się tylko pierwszy sezon i połowa drugiego. Nie wiem dlaczego, tak jakoś wyszło. Według mnie, później już za bardzo wszystko komplikowali i wszystko zepsuli. Może to tylko moje odczucie, a może nie. Zaczynając serial, przeczytałam gdzieś że nie zamierzają robić czwartego sezonu i trochę mnie to smuciło, ale po drugim sezonie trochę mi zajęło, żeby zabrać się za trzeci, więc w sumie teraz jestem nawet wdzięczna. W trzecim sezonie ostatnie dwa, może trzy odcinki mi się podobały, no a ostatni (jak już mówiłam) rozjebał mi mózg. Totalnie. Tak czy inaczej, bardzo podobał mi się sposób w jaki zostały przedstawionie postaci i za to duży plus.
Są jeszcze książki o przygodach doktora Lectera, których jeszcze nie przeczytałam, ale mam zamiar:)  Dodam link do książek, jest ich cztery no ale jestem leniwa i ten post jest tak trochę na szybko więc bardzo proszę o wybaczenie i obiecuję poprawę. Nie rozumiem tylko, dlaczego mają okładki z serialu, według mnie trochę bez sensu, no ale nie ważne.



Opisy do książek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz