środa, 13 kwietnia 2016

Galerianki

Znalezione obrazy dla zapytania galerianki

Tytuł: Galerianki
Opis: Grupa młodych dziewczyn szuka bogatych mężczyzn w galeriach i oferuje im swoje usługi w zamian za markowe prezenty -  przedmioty, które, jak mówi główna bohaterka Milena, "pozwalają żyć na poziomie". Ala, z początku nieufna, dołącza do grupy, bo potrzebny jej telefon, ładny, na poziomie. Dziewczyny łączy to, że w domu mają ciężką sytuację, to, że mają ochotę na prezenty, w końcu to, że...są gotowe na wszystko.

Moja opinia: Widziałam ten film jakieś dwa lata temu. Może nie dorosłam do tego filmu. Może polskie produkcje po prostu do mnie nie przemawiają. A może ten film był po prostu beznadziejny. Dobra. Jakiś tam przekaz miał, że w dzisiejszych czasach liczy się tylko materialny dorobek i życie 'na poziomie'. Niektóre kobiety i nastolatki są w stanie zrobić wszystko (if you know what I mean) żeby zdobyć markowe ciuchy czy nowy telefon. No ale ja nadal nie wierzę, że zmarnowałam blisko dwie godziny swojego życia na TO. Może i jestem dziwna, no ale ten film według mnie był beznadziejny i nie polecam.


Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz