piątek, 29 kwietnia 2016

Obsydian

Autor/ka: Jennifer L. Armentrout
Seria: Lux
Opis: Oni nie są tacy jak my…
Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy... Aż do momentu, kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek...
Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy prawie nie zginęłam, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż... stało się coś zupełnie niespodziewanego…
Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask…Jeśli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję.



Moja opinia: O mój boże! Sama nie wiem, od czego zacząć, żeby nie powiedzieć wam za dużo. Do tej książki również się zabierałam dość długo po prostu kupiłam ja a później przez jakiś czas nie miałam ochoty i nastroju na żadne książki romantyczne. No ale cóż czy to był romans? Nie do końca, choć głównym wątkiem była miłość. A te przepychanki pomiędzy bohaterami, super. Było to dość urocze i zabawnie więc przyjemnie się to czytało nie było to nic nachalnego albo na sile tylko takie niewinne przyciąganie. No ale skończymy już o tej miłości.

Pod wpływem chwili kupiłam część drugom z tej serii, oczywiście nie czytając pierwszej, wiem świetny pomysł. sadze ze to tez przeważyło nad tym ze nie przeczytałam tej książki od razu, bo gdyby była do niczego to oznaczałoby że kupiłam druga część bez sensownie i bez myślenie, co oczywiście zrobiłam. Ale już tego nie żałuje po przeczytaniu pierwszej część.

Ogółem książka mi się bardzo podobała i sama jeszcze nie czytałam czegoś takiego. Tak w ogóle myślałam ze to książka o wampirach. Oh przepraszam ja była tego pewna więc podeszłam do tego, czym są oni z dystansem i z od razu wybrana odpowiedział. Więc nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie jak zostało wszystko wyjaśnione w książce, czyli gdy prawda wyszła na jaw. Ja oczywiści nie powiem wan kim są ci oni, bo po pierwsze i tak już za dużo powiedział a po drugie co to za frajda by była dla was, sami musicie przeczytać, żeby się dowiedzieć.

Więc hymn... Co jeszcze mi się podobało w książce? No oczywiście sama okładka, bo to ona przeciągła moją uwagę, przyznajmy to szczerze jest prześliczna i ta zieleń oh szkoda słów. Powiem wam jeszcze, że została wyjaśniona sama nawa książki, której chyba nie potrafię wymówić, ale jestem uradowana że to jedna ma jakiś sens i swoje zastosowanie/znaczenie. Mam nadzieje ze za dużo wam nie powiedziałam. Sadze ze książkę powiliście przeczytać, mnie się bardzo podoba (chyba się przeprosiłam z książkami romantycznymi) i nie sadze ze się zawiedziecie, bo ja nie mogłam się od niej odciągnąć, bo cos się ciągle działo. I już się zabieram za następną skoro już ja mam w domu to od razu ja przeczytam i napisze osobnego posta o następnej części.

Zdaje sobie sprawę ze fabula książki jest/albo może wydawać się dość przeciętną, ale mi się podobała i cos mnie urzekło w tej historii cos co sprawiło ze nie chce nazwać tej książki oczywistą czy przeciętną. Wiec podsumowując była rewelacyjna, wciągająca i pełna akcji, która trzyma w napięciu ze szczyptom tej 'szczenięcej' miłości cos wspaniałego jak na mój gust. Osobiście ja polecam, ale to jak już sami uważacie.

Ps. bardzo spodobał mi się ten dodatek w książce, na końcu, parę rozdziałów oczami Damona, przez co autorka dała nam szanse go bardziej zrozumieć i polubić, ale nie wiem jak można go było nie lubić. W każdym razie to było dość fajne i pisarze powinni dodawać to częściej do książek, zwłaszcza gdy są pisane w pierwszej osobie. Jak to się mówi ze kazda moneta ma dwie strony chyba cos takiego (mam nadziej że wiecie, o co mi chodzi) i po prostu czasem milo jest poznać opinie, przemyślenia innej postaci albo powody które nim/nią kierowały.

Link do cytatów
Link do posta o drugiej książce
Link do cytatów z drugiej książki
Link do reszty ksiazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz