piątek, 10 czerwca 2016

Ashby

Opis: Ed Wallis (Nat Wolff) przeprowadza się do nowego miasta i rozpoczyna naukę w szkole średniej. Jedna z jego pierwszych prac domowych dotyczy rozmowy z przedstawicielem starszego pokolenia. Chłopak puka do drzwi swojego sąsiada, Ashby’ego Holta (Mickey Rourke). Emeryt okazuje się byłym zabójcą CIA, któremu zostało tylko kilka miesięcy życia. W czasie rozmów z Edem rozlicza się ze swojej przeszłości i przygotowuje do tego, by odejść w spokoju. Słodko-gorzka opowieść o dorastaniu i niezwykłej przyjaźni, jaka połączyła zagubionego w nowej rzeczywistości nastolatka i starszego mężczyznę, który u kresu życia próbuje usprawiedliwić swoje wybory.

Moja opinia: Według mnie film był dość denny, nudny i mało rewelacyjny. Szczerze to nie wiem, czy miałam jakieś nadzieje odnośnie tego filmu, ponieważ, gdy zaczęłam go oglądać nawet nie wiedziałam, o czym będzie (tak wiem jestem zdolna), ale to dlatego, że był jeden najważniejszy powód, dlaczego go w ogóle obejrzałam, a mianowicie Emma Roberts. Widziałam gdzieś urywek filmu, zobaczyłam że ona w nim występuje, a ponieważ dość lubię tę aktorkę, doszłam do wniosku, że czemu nie. Jak mówiłam wcześniej film mnie się nie spodobał według mnie średni, trochę nudny i dziwny, więc nie do końca go polecam (każdy ma inny gust).

Zwiastun ENG
Film PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz