środa, 29 czerwca 2016

Will Grayson, Will Grayson - cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.

"jestem cały czas rozdarty pomiędzy decyzją, czy zabić siebie, czy też zabić wszystkich wokół."

"jestem jak
martwa begonia
wisząca do góry nogami
ponieważ
jak martwa begonia
mam wszystko w dupie."

"Nie dość bystry. Nie dość seksowny. Nie dość uprzejmy. Nie dość zabawny. To ja: jestem po prostu nie dość."

"Wiesz, co jest ważne? Dla kogo byś umarł. Dla kogo się budzisz o piątej czterdzieści trzy nad ranem, choć nawet nie wiesz, dlaczego on cię potrzebuje."

"Prawdę mówiąc, nie rozumiem, jaki sens ma płakanie. Ponadto uważam, że bez problemu można się przed nim uchronić w każdym wypadku – może poza śmiercią krewnych lub czymś w tym rodzaju – jeśli przestrzega się dwóch prostych zasad: 1. Nie przejmować się niczym. 2. Siedzieć cicho."

"jeśli chcesz, żeby coś się zmieniło, wcale nie musisz zaczynać żyć, lecz tylko ruszyć tyłek z kanapy."

"Kiedy patrzysz na siebie w lustrze, wiesz, że patrzysz na siebie, więc odrobinę pozujesz. I dlatego tak naprawdę nie znasz swojego prawdziwego oblicza."

"Interseujesz się kimś,kto nie możę odwzajemnić twoich uczuć,bo nieodwzajemnioną miłość łatwiej przeżyć niż odwzajemnioną..."

"ja, dający mamie rady w kwestii miłości, to trochę jak złota rybka ucząca ślimaka latać."

"- Mógłby zagrać ciebie - stwierdza Jane. - Gdyby zapuścił włosy i nabrał złego nastawienia do świata.
- Nie mam złego nastawienia...
- Ludzie ze złym nastawieniem zawsze tak właśnie twierdzą."

"Tymczasem mnie największą radość sprawia nie czyn, lecz poznawanie. Zauważanie, że ona pachnie jak przesłodzona kawa, dostrzeganie różnicy między jej uśmiechem w życiu i na zdjęciu, sposobu, w jaki przygryza dolną wargę, jaką ma jasną skórę na plecach."

"Miłość i prawda są ze sobą powiązane. Jedno sprawia, że drugie jest możliwe, rozumiesz?"

"ostatnie co mi trzeba, to szare komórki na nowych butach. wiecie, jak to świństwo trudno schodzi?"

"- Śpiewa tak, jakby ktoś przed chwilą kopnął go w jaja - stwierdza Jane, na co ja odpowiadam:
- Jeśli zaraz nie przestanie, ktoś to zaraz zrobi."

"Z zasady angażowanie się nie prowadzi do niczego dobrego."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz