piątek, 7 października 2016

Partnerki

Opis: W bostońskiej komendzie wydziału zabójstw pracuje zgrany duet pięknych, błyskotliwych kobiet. Detektyw Jane Rizzoli (Angie Harmon) to odważna policjantka o silnej osobowości. W prowadzonych postępowaniach śledczych odznacza się niezłomnością i porywczym charakterem, odziedziczonym po włoskich przodkach. Doktor Maura Isles (Sasha Alexander) jest ekspertem medycyny sądowej i biegłym patologiem. Dla jej chłodnego umysłu badacza liczą się jedynie racjonalne argumenty orazz perfekcyjne posunięcia. Pomimo dzielących je różnic, kobiety tworzą w pracy charyzmatyczny zespół, skutecznie rozwikłując sekrety morderstw i tropiąc niebezpiecznych przestępców. Prywatnie zaś, łączą je więzy prawdziwej przyjaźni, dzięki której wspierają się w trudnych chwilach osobistych dramatów


Moja opinia: Ten serial oglądałam, bo nie miałam nic innego do roboty, to było tak dla zabicia czasu. Oczywiście serial nie był zły tylko jak na to, że jest to gatunek kryminalny o tematyce detektywistycznej, to te całe ich sprawy były dość oczywiste, według mnie, a rozwiązania łatwo można było przewidzieć. Co jest dość rozczarowujące w tej tematyce, ale serial do najgorszych nie należy no chyba że się oglądało CSI, a ja oglądałam i kocham, to ma się wyższe wymagania. Polecam na dni, gdy się nudzicie i nie macie co pooglądać, zawsze lepsze to niż nuda. Niestety nie wszystkie sezony są z lektorem więc odrazu ostrzegam.
Zwiastun

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz