sobota, 7 stycznia 2017

Aniolki Charliego

Opis: Podstawą dla tego filmu stał się popularny w latach 70. serial pod tym samym tytułem. Aniołki, to trójka pięknych pań detektyw pracujących dla Charliego, tajemniczego szefa, którego twarz jest im nieznana. Aniołki otrzymują zlecenie zniszczenia systemu komputerowego stworzonego przez Rogera Corwina. Kiedy jednak zadanie zostaje pomyślnie wykonane okazuje się, że ich życiu oraz życiu Charliego grozi ogromne niebezpieczeństwo. Aniołki muszą ochronić swojego szefa, ale jak ochronić kogoś, kogo nie znają?


Moja opinia: Nie wieże, że widziałam ten film pokaz pierwszy dopiero w tym roku, na swoją obronę powiem ze słyszałam ot tym filmie tylko nigdy się nie złożyło żebym go obejrzała. Wydaje mi się takim klasykiem o którym nie trzeba dużo mówić, bo po prostu jest dobry. W filmie jest dużo akcji wiec cały czas się cos dzieje, wiec nie ma czasu na nudę, ale z drugiej strony jest to też komedia, bo ma cos w sobie z ironii. Czy tylko mi się wydaje, czy on pokazuje to ze kobiety potrafią skopać facetom tyłki? Polecam, jeśli jeszcze nikt nie wiedział, mam nadzieje ze nie jestem jedyna, która tego jeszcze nie widziała.

A co do drugiej części "Aniołki Charliego Zawrotna Szybkość" to sadze, że film był trochę gorszy i nie potrzebny, ale cóż nic na to nie poradzimy. No bo jak zwykle chodziło o kasę, producenci chcieli zarobić, ale i mnie wyszło. Wiec tak ogółem pierwsza części mi się bardziej podobała.

A tak w ogóle to nie wiem, czy któreś z was kiedyś słyszało o serial odlotowe agentki, jako dziecko go uwielbiłam a wspominam tu onim poniewarz byl na podstawia tego filmu przynjamniej tak mi sie wydaje.

Piszczcie czy już wiedzieliście ten film i co on nim sadzicie.

Zwiastun
Film


Aniołki Charliego: Zawrotna Szybkość


Opis: Natalie (Cameron Diaz), Dylan (Drew Barrymore) i Alex (Lucy Liu) muszą powstrzymać tajemniczego sprawcę, który ukradł dwie obrączki. Po ich połączeniu złoczyńca może odkryć listę danych osobowych i adresów ludzi objętych programem ochrony świadków. Kobietom pomaga lojalny Bosley (Bernie Mac). Zadanie komplikuje się, gdy bohaterki spotykają  na swojej drodze Madison Lee (Demi Moore), byłą członkinię grupy Aniołków.

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz