sobota, 17 grudnia 2016

Teen Wolf

Opis (pierwszego sezonu): Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany.... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.


Moja opinia: Jest serial, który zaczęłam oglądać przez przypadek, ponieważ pewnego wieczoru z koleżanką nie mogłyśmy się zdecydować na żaden film, wiec trafiłyśmy na ten serial. Ona była troszeczkę mniej nim zainteresowana, ale ja obejrzałam wszystkie, wtedy, dostępne sezony. Nie martwcie się, nie zapomniałam mojej koleżance i wszystko je opowiedziałam, co się wydarzyło, żeby nie była ze się o nią nie troszczę.

Serial ten akurat dobiega do końca, ten szósty sezon, który teraz leci w Ameryce ma być ostatni według producentów. Opinii na ten temat podzielę się za chwile a teraz przędźmy do fabuły serial.
Jak pewnie się domyślacie po nazwie, jeśli nie słyszeliście wcześnie o serial, jest on o wilkołakach i innych nadprzyrodzonych, choć wampirów w nim nie ma. Serial jak każdy inny ma swoje bardziej interesujące watki i te mniej. Sadze że powinien się spodobać większości, jeśli lubią te klimaty oczywiście. Jak w każdym teraz serialu/książce/filmie oprócz samych wilkołaków jest miłość, bo bez tego serial dla nastolatków by się nie obył. A co do tego, że to już ostatni sezon to się nawet ciesze, bo odcinki robiły się coraz bardziej pokręcone, nie mogę powiedzieć ze były nudne po ciągle się cos działo, ale po prostu czasem trzeba wiedzieć, kiedy skończyć.

Serial bardzo lubie i polecam wam również, dużo akcji dziwnych stworów i miłości.
Jeśli już oglądaliście to piszcie która postać najbardziej lubicie.

Zwiastun PL
Zwiastun ENG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz