środa, 14 września 2016

Daredevil


Opis: Matt Murdock (Ben Affleck) w dzieciństwie stracił wzrok w wyniku nieszczęśliwego wypadku. Jednak jego inne zmysły zostały wyostrzone ponad ludzkie możliwości. Kiedy ginie ojciec Matta, chłopak podejmuje decyzję, aby rozpocząć walkę ze złem. W dzień pracuje w kancelarii adwokackiej, nocą zmienia się zaś w mściwego Daredevila i wymierza sprawiedliwość na własną rękę. Jego przeciwnikiem jest wpływowy przestępca Wilson Fisk zwany Kingpinem (Michael Clarke Duncan). Film jest ekranizacją znanego komiksu.



Moja opinia: Widziałam ten film dość dawno temu, ale doskonale pamiętam, że był beznadziejny. Nie czytałam komiksu, ale stwierdzam, że aktorzy nie byli zbyt dobrze dobrani do postaci. Ta ekranizacja komiksu po prostu im nie wyszła. Mi osobiście dużo bardziej podobał się serial, (link do posta) który jest pod tym samym tytułem.
Nie wiem za bardzo co wam powiedzieć, ale jeśli interesowaliście się tym filmem, to nie oglądajcie go. Obejrzcie serial. Sto razy lepszy. Film to klapa.

Zwiastun
Film

P.S. Film jest beznadziejny, ale mają fajny soundtrack.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz