piątek, 23 września 2016

Wierna

Opis: Tym razem Tris i Cztery muszą przekroczyć granicę metropolii przyszłości i wejść do zupełnie nieznanego sobie świata, ukrywanego przez system. Jest to jedyny sposób, by ocalić ludzkość i zniszczyć dyktaturę. To, co odkryją po drugiej stronie, każe im zweryfikować wszystko, w co dotąd wierzyli i raz jeszcze dokonać podstawowych wyborów dotyczących odwagi, wierności, poświęcenia i miłości. Czeka ich ostateczna walka o świat, o siebie, o miłość.



Zostawiam linki do moich wczesniejszych postow z tej serii
NiezgodnaNiezgodna-książka

Moja opinia: Cóż pisząc tego posta cały czas się zastanawiam czy w ogóle to ma jakiś sens, bo prawdopodobnie będę narzekać przez większą część, więc się przygotujcie. Ale najpierw zacznę może, dlaczego obejrzałam tę część skoro tak strasznie marudzę i może teraz się powtórzę, ale chodziło o ciekawość i o to jakie będzie zakończenie. Więc poczekałam aż film będzie z lektorem i pewnego wieczoru a konkretnie wczoraj postanowiłam poświęcić dwie godziny by go obejrzeć. U mnie jest taki problem z opinią tego filmu, ponieważ przeczytałam książkę, która porównuję do filmu. Tak wiem, że nie jest to ekranizacja, ale ja tak będę go porównywać. No więc jakie są moje zażalenia co do tej części to że po jaki ciul scenarzyści, producenci i reszta tych ludzi postanowiła zrobić z trzeciej książki dwie części filmu? Serio ludzie to jest dość irytujące. No i oczywiście było parę innych rzeczy/szczegółów które mnie irytowały, które musiała niestety wysłuchać osoba która ze mną oglądała, cóż bywa. Powiem wam tak, jeśli nie czytaliście książki to polecam obejrzenie całej serii pewnie wam się spodoba jeśli lubicie takiego rodzaju filmy, ja się trochę czułam jakbym oglądała Sience-fiction. A fanom książki osobiście nie polecam, bo po co się denerwować. Ale wracając to jestem ciekawa co wymyślili na następnej czesci bo wydaje mi się że to będzie ich inicjatywa, bo w książce było 'troszeczkę' inaczej.
No dobra koniec marudzenia, i tak naprawdę nie sadze, żeby seria 'Niegodnej' była bardzo złym filmem tylko w porównaniu z książką nie do końca mi się podoba, ale choć główna bohatera była dość irytująca, to sadze że film do najgorszych nie należy takie fantasy, science fiction z romansem, czyli typowy film dla nastolatków, czy to złe, czy nie sami zdecydujcie.
Ps. tak mam zamiar obejrzeć ostatnia część, ten koniec mnie dobije.

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz