piątek, 30 września 2016

Przeczucie

Opis: Linda traci męża w wypadku samochodowym. Jest w szoku, ale w jeszcze większą psychozę wpada, kiedy następnego dnia jej mąż pojawia się w domu cały i zdrowy. Kobieta podejrzewa, że wcześniej doznała jakiegoś złudzenia. Zaczyna ją prześladować upiorne przeczucie, że tragedia, która była jej wizją, nastąpi naprawdę. Za wszelką cenę stara się, by nie doszła ona do skutku



Moja opinia: Zacznę od tego ze w filmie gra Sandra Bullock co od razu sprawia, że powinniście go obejrzeć. Haha nie no żartuje, to oznacza że ja na pewno bym go obejrzała. Ale film jest rewelacyjny tak trochę zmusza do użycia naszych szarych komórek i do pogłówkowania, oczywiście. Ja jestem wielką fankom takich filmów, bo to zawsze oznacza, że coś się dzieje i film nie jest nudny ani się nie wlecze w nieskończoność. Według mnie to jest trochę jak łamigłówka w postaci filmu, świetna sprawa. I do tego ten koniec filmu szokująco rewelacyjny, przynajmniej według mnie. Polecam, po prostu musicie go obejrzeć.

Zwiastun ENG
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz