środa, 6 kwietnia 2016

Czekolada

Znalezione obrazy dla zapytania czekolada film

Tytuł: Czekolada
Opis: Lasquenet, francuskie miasteczko na przełomie lat 50 i 60 XX wieku. Do miasta przybywa z Andaluzji młoda kobieta Vianna Rocher (Juliette Binoche) z córką (Victoire Thivisol). Nie dość, że jest niezamężna, to na dodatek koło kościoła otwiera cukiernię. Sprzedaje tam wyroby czekoladowe produkowane według indiańskiej receptury. Wszystko to budzi poruszenie wśród małomiasteczkowej społeczności, a zwłaszcza mera - hrabiego Paula de Raynaud (Alfred Molina). Jakby tego było mało, do miasteczka przybywa grupa cygańskich rybaków rzecznych. Między ich przywódcą, Roux'em (Johnny Depp), a Vianną rodzi się uczucie. Tymczasem hrabia planuje wypędzić Viannę z miasteczka do świąt Wielkanocnych. 

Moja opinia: Na początku chcę zaznaczyć, że opis do filmu jest beznadziejny, ale najlepszy jaki znalazłam a nie mam czasu napisać innego, bo jest już późno. Dziwie się, że to mówię, ale żeby zrozumieć to trzeba zobaczyć. Nie ma innego wyjścia. 

Ogólnie rzecz biorąc, ten film to nie za bardzo moje klimaty, ale poza lipnym i nijak nie opisującym fabuły filmu opisu, nie mam się do czego przyczepić. (No może do plakatu, no ale my tu o filmie a nie o marketingu.) Kolejna dziwna rzecz to właśnie to, że nie mam się do czego przyczepić. Film był trochę nudnawy, ale miał swój urok. No i przesłanie, ale jak już mówiłam, żeby zrozumieć trzeba zobaczyć. Nie ma co się za bardzo rozpisywać. Zabierałam się za obejrzenie tego filmu jakieś trzy lata i obejrzałam go przypadkiem, bo akurat leciał w telewizji, ale było warto. Polecam!!!



P.S. Przez cały film miałam ochotę na czekoladę, tak tylko ostrzegam. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz