wtorek, 22 listopada 2016

Finale


Autor: Becca Fitzpatrick
Cykl: Szeptem (tom 4)
Opis: Nora jeszcze nigdy nie była tak pewna swej miłości do Patcha. Upadły czy nie, to on jest tym jedynym. I choć wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że ta dwójka stanowi dla siebie śmiertelne zagrożenie, dziewczyna nie ma zamiaru rezygnować z ukochanego. Teraz muszą połączyć siły, by stoczyć ostateczną walkę o życie.

Starzy wrogowie powrócą, pojawią się nowi, a ktoś zaufany okaże się zdrajcą. I choć role zostały rozdzielone, Nora i Patch nie wiedzą, po której stronie przyjdzie im walczyć.

Czy istnieją takie przeszkody, których nawet miłość nie pokona?




Moja opinia: Trochę zajęło mi przeczytanie tej książki. Nie wiem czy to przez to, że jest ostatnia, czy aż tak mnie denerwowała, Nie no, książka jest dobra. Dużo się dzieje, nowe intrygi no i odpowiedzi na nurtujące nas pytania, no ale gdyby główna bohaterka istniała naprawdę to już by nie żyła. Tak mnie irytowała. Strasznie niezdecydowana istota.
Zakończenie książki może nie jest jakimś mega zaskoczeniem, ale jest satysfakcjonujące. No może poza śmiercią pewnego bohatera, co mnie zbulwersowało, ale żeby się dowiedzieć o kogo chodzi musicie przeczytać ;)
Nadal niestety uważam, że tom 3 był najlepszy z całej serii, ale ten nie jest najgorszy. Ostatnie tomy mają to do siebie, że nie są zbyt dobre. Tak bywa. To było całkiem dobre zakończenie, ja zrobiłabym pewne rzeczy inaczej, no ale to Becca Fitzpatrick tu rządzi więc... nie mam tu nic do gadania.
Polecam, bo cała ta seria jest naprawdę warta uwagi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz