wtorek, 1 listopada 2016

Crescendo



Autor: Becca Fitzpatrick
Cykl: Szeptem (tom 2)
Opis: Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, ufaj tylko sobie.

Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż.
On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…

Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.


Moja opinia: Drugi tom tej serii jest bardzo... emocjonujący, że tak powiem. Trochę mnie irytowała główna bohaterka, nie mogła się zdecydować. Masakra.
Ogólnie książka bardzo mi się podobała, była chyba nawet trochę lepsza niż pierwszy tom. Jest lepiej napisana i nie domyśliłam się kilku rzeczy w połowie książki jak to było w poprzednim tomie, więc duży plus za to. Jakby się zastanowić to tutaj też można znaleźć podobieństwa do zmierzchu, ale dużo mniej rzucających się w oczy i nie ma ich tak dużo. W tej chwili mogę naliczyć ze dwa.
Wiele super opisów, ale nie takich zanudzającyh na śmierć tylko takich co pochłaniają czytelnika. Dużo się dzieje i skończyłam czytać tę książkę bardzo szybko. Tak dobrze mi się czytało, że nie zauważyłam, kiedy skończyłam. Za to koniec książki... masakra. Jak ja się cieszę, że nie musiałam czekać nie wiadomo ile na następny tom, bo chyba bym zwariowała. Kończy się w środku akcji, więc trzeba przeczytać następny tom. Polecam! Książka jest mega.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz