środa, 9 marca 2016

Charlie


Tytuł: Charlie/The perks of being a wallflower
Opis: Nastoletni Charlie (Logan Lerman) jest uczniem pierwszej klasy liceum w Pittsburgu. Nieśmiały i wyobcowany outsider nie ma lekko w nowym środowisku. Nie pasuje do żadnej grupy, a jego niekonwencjonalne poglądy nie ułatwiają mu procesu dopasowywania się do innych. Pierwsze miłosne doświadczenia, samobójstwo przyjaciela, relacje w rodzinie, narkotyki – z tym wszystkim Charlie zmaga się samotnie, aż do chwili, kiedy jego inteligencję i wrażliwość zauważają Sam (Emma Watson) i Patrick (Ezra Miller).

Moja opinia: W sumie to na ten film natknęłam się przypadkiem. Nie byłam pewna co do tego wyboru, ale nie żałuję. Główny bohater, Charlie zmaga się z problemami samotnie, pierwszy dzień w szkole nie należał do najlepszych a jego jedynym przyjacielem jest nie istniejąca postać do której pisze listy i zwierza się ze swoich myśli i uczuć. Jego życie zmienia się gdy poznaje Sam i Patricka. Zaczyna spotykać się z ludźmi, imprezować i generalnie wszystko wskazywałoby na to, że jest co raz lepiej. Nic bardziej mylnego, stan psychiczny Charlie'go pogarsza się. Nie będę wam zdradzać całej fabuły i tak już chyba za dużo powiedziałam. Film bardzo mi się podobał, aktorzy wymiatają i ścieżka dźwiękowa też jest super. Polecam na 110%

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz