środa, 16 marca 2016

Daredevil

Znalezione obrazy dla zapytania daredevil serial plakat
Tytuł: Daredevil
Opis: Niewidomy prawnik, mając wyczulone pozostałe zmysły, zwalcza przestępczość na ulicach Nowego Jorku jako zamaskowany superbohater. 

Moja opinia: Właśnie skończyłam pierwszy sezon i dopiero się dowiedziałam, że jeszcze nie ma drugiego sezonu. Przykro mi, Tak czy inaczej, mam mieszane uczucia co do tego serialu. Z jednej strony jest trochę poplątany, ciemny (większości akcji dzieje się w nocy) i do tego główny bohater jest trochę ZA bardzo utalentowany, że tak to ujmę. Z drugiej strony bardzo mi się podoba, dużo zabijania, główny bohater przystojny i jest to na podstawie komiksu Marvela, czegóż chcieć więcej. Bardzo mnie zdenerwowała śmierć mojego ulubionego bohatera. Wiem, że był po stronie tych złych, no ale ja go lubiłam. No przykro mi no.
                                                       
Znalezione obrazy dla zapytania daredevil serial plakat

          W zasadzie tylko do tego co wymieniłam powyżej można się przyczepić, po za tym serial bardzo mi się podoba. Polecam!!!

P.S. Nie mogłam zdecydować który plakat więc wstawiam oba ;)


Serial

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz