czwartek, 16 czerwca 2016

Alicja po drugiej stronie lustra

Opis: Alicja powraca do Krainy Czarów, by razem z przyjaciółmi powstrzymać złego Władcę Czasu i przywrócić porządek w magicznym świecie.
Moja opinia: Byłam na tym filmie w kinie i oglądałam go w oryginalnej wersji językowej (angielski jakby kto nie wiedział) i mam tylko jedno pytanie. Czy Johnny Depp zawsze tak sepleni? Nosz kurwa. No ale mniejsza o to. Jak na film Tim'a Burton'a było jakoś mało mroku o czym mówiłam w poście o pierwszej części Alicji (link do posta). Podobała mi się postać Czasu. Duży plus za przedstawienie historii Czerwonej Królowej. Film bardzo mi się podobał, chyba nawet bardziej niż ten pierwszy. Efektów specjalnych i fantazyjnych kostiumów nie zabrakło. Polecam!!!

Zwiastun
Film ENG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz