piątek, 24 czerwca 2016

Byliśmy łgarzami-cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.

"– Bądź trochę bardziej uprzejmy, niż musisz."

"– Nie akceptuj zła, które możesz zmienić."

"– Zawsze rób to, co boisz się zrobić"

"Jeżeli chcecie żyć tam, gdzie ludzie nie boją się szczurów ani prawdziwej miłości, musicie porzucić mieszkanie w pałacu."

"Ta wyspa jest nasza. Tutaj w pewnym sensie na zawsze pozostaniemy młodzi."

"– Milion razy bardziej wolałabym żyć, ryzykować i doznać na końcu klęski, niż pozostać zamknięta
w pudełku,"

"I być może,
tylko być może,
pewnego dnia wróci
i doszczętnie spali
ten pieprzony zamek."


"Nazajutrz rano i przez wszystkie następne dni zachowywałam się jak zwykle. Dumnie zadzierałam mój kwadratowy podbródek."

"– Kiedy mówimy: „Zamknij się, Gat”, wcale tak nie myślimy.
– Nie?
– Mamy na myśli to, że cię kochamy"

"– Cadence.
– Co?
– Zamknij się."

"Mama mnie odszukała. Zmusiła mnie, żebym zachowywała się normalnie. Ponieważ taka jestem. Ponieważ potrafię. Poleciła mi, żebym usiadła wyprostowana i oddychała głęboko. A ja zrobiłam, co mi kazała."

"– Rozumiesz, Cady? Milczenie to warstwa ochronna, zabezpieczająca przed cierpieniem.
Zrozumiałam i zdołałam wymazać babkę Tipper z rozmów, tak jak wcześniej wymazałam ojca."

Bycie z Tobą ubiegłej nocy było lepsze niż czekolada. A ja, głupi, myślałem, że nie ma niczego lepszego od czekolady.

"W głęboko symbolicznym geście ofiarowuję Ci ten batonik Vosges, który kupiłem, gdy pojechaliśmy wszyscy do Edgartown. Możesz go zjeść albo tylko siedzieć koło niego i czuć się wspaniała."

"Ojciec widział w nim jedynie dziką bestię z dżungli i nigdy nie wyzbył się odrazy do niego."

"Piękna pokochała Bestię, nie bacząc na to, co pomyśli rodzina. Pokochała za urok, wykształcenie, znajomość sztuki i wrażliwe serce."

"Nigdy nie usłyszałam od niego wyjaśnienia.
Wiedziałam tylko, że mnie opuścił."

"Nigdy nie siadajcie z tyłu. Zwycięzcy zajmują miejsca na przedzie."

"Tak wiele dla nas pragnęłam. Życia bez ograniczeń i uprzedzeń. Życia z wolnością kochania i bycia kochanym."

"I oto byłam zamarznięta, chociaż zasłużyłam na to, by spłonąć."

"Jonathanie Sinclairze-Dennisie, byłbyś światłem w mroku dla tylu ludzi."

"Nawet w scrabble’u nie ma słowa na to, jak okropnie się czuję."

"Smuć się, żałuj, ale nie rozpaczaj."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz