środa, 23 grudnia 2015

Czysta Krew

Znalezione obrazy dla zapytania czysta krew plakat

Tytuł: Czysta Krew
Opis: Akcja serialu toczy się w Luizjanie na południu Stanów Zjednoczonych, niedługo po oficjalnym ujawnieniu się i konstytucyjnym uznaniu praw wampirów. Przyczyniło się do tego wynalezienie przez pewną japońską firmę napoju o nazwie "True Blood" - syntetyku, który rekompensuje wampirom konieczność pożywiania się ludzką krwią. Od teraz ludzie i wampiry mogą współistnieć w świecie na pokojowych i zgodnych z prawem warunkach. Zarówno wśród ludzi jak i wampirów są zagorzali zwolennicy oraz radykalni przeciwnicy zaistniałej sytuacji.



Moja opinia: Jeśli mam być szczera, to tylko pięć z siedmiu sezonów tego serialu mi się podobały. Jak można się domyślić, to ostatnie dwa nie przypadły mi do gustu, no ale o gustach się nie dyskutuje. Wracając do opinii, serial jest super. Wampiry to temat, który jest 'na topie' i raczej jeszcze przez długi czas tak będzie. Dużo krwi, przemocy, akcji i seksu. Nie jest to coś typu 'Zmierzch' czy 'Pamiętniki Wampirów', które są trochę mdłe. Tak troszeczkę. No oczywiście, jest tam pewna kwestia 'miłości', no ale nie można za wiele wymagać, według mnie i tak się dobrze zapowiada. Tak więc serial polecam!!! Teraz została tylko kwestia książek.

O książkach dowiedziałam się jak zaczęłam oglądać serial. Może i bym je przeczytała gdyby nie A: obejrzałam już serial i B: jest AŻ 15 tomów serii. Tak, kurwa, PIĘTNAŚCIE!!! No dobra trzynaście, bo są dwa takie pomiędzy, no ale to i tak dużo. Za dużo. Tak więc, nie mogę polecić, bo nie czytałam. No ale jak ktoś chętny, to proszę bardzo.

Dodam linki do zwiastunów serialu i link do strony 'lubimy czytać' na której znajdziecie wszystkie tomy z tego cyklu, opisy, coś o autorze i gdzie zakupić takową książkę najtaniej, jeśli jesteście ciekawi.

Książki

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Sezon 4

Sezon 5

Sezon 6

Sezon 7




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz