środa, 2 grudnia 2015

Mroczna bohaterka - cytaty


Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"Otwórz oczy, dziewczynko! Jestem cholernym księciem i rozkazuję ci! Nie wolno ci odejść!"

"Właśnie zerwałem z dziewczyną, która nie była nawet moją dziewczyną. Powinni przyznawać za coś takiego nagrody."

"...Kiedyś może znajdziesz coś, dlaczego warto żyć przez całą wieczność."

"Niewiedza bywa błogosławieństwem."

"-Związek? - powtórzyłem, rozglądając się i szukając odpowiedzi w ścianach - Nie przypominam sobie, żebyśmy byli zaręczeni.
-Kaspar, czy ty w ogóle nie zaglądasz na Facebooka? Zaznaczyłam tam, że jestem w związku! Z tobą!"

"Z Kasparem jest tak, że pojawia się, kiedy nie chcesz, i znika, kiedy go potrzebujesz."

"Los bywa okrutny, dziewczynko. Łamie nam serca i odbiera jednych drugich. Krzywdzi niewinnych. Podobnie zresztą jak czas, który rozrywa ludzi na strzępy, kawałek po kawałku, aż przestają się prostować, chodzić na własnych nogach, a na koniec przestają żyć."

"-Nie obśliniaj mnie! I wyjmij z ust ten plastik. Masz prawdziwe kły. Zapomniałeś do licha? (...)
-Ludzie są jednak głupi. Z takimi wielgachnymi kłami nie da się jeść.
-Jesteś zazdrosny, bo masz małe."

"Górna warga sztywno, dziecko! Życzliwość zyskuje się tylko wtedy, gdy jest się silną. Kiedy dorośniesz, problemy całego świata spadną na twoje barki! Jesteś następczynią mojego tronu, jak śmiesz płakać? Jak śmiesz być tak słaba? Jak śmiesz zrzucać maskę?"

"Wy, dzieci mędrców, jesteście jak bluszcz, szybko rośniecie i żyjecie bardzo długo. Ludzkie dzieci są jak motyle. Póki nie osiągną dorosłości, pozostająbrzydkimi poczwarkami. Brzydka poczwarka zazdrości bluszczom. Rozumiesz?"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz