wtorek, 29 grudnia 2015

Seria Zatraceni - cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"Żegnaj - ktokolwiek wymyślił to słowo, powinien smażyć się w piekle."

"Trudno jest żyć - łatwiej jest umrzeć. Zamykasz oczy i więcej ich nie otwierasz. Co w tym trudnego? Nic - tyle tylko, że cholernie trudno zostawić tych, których się kocha."

"Odważni sią ci, którzy zostają i walczą u twego boku."

"Życie nie jest sprawiedliwe, ale to, jak je przeżyjemy - to właśnie jest cudowne. To dar."

"Może nadejść taki czas, że twoje serce będzie musiało bić za mnie... A jeśli mnie zabraknie, ty będziesz musiała żyć dalej."

"Może nie perfekcja życia, a jego chaos sprawia, że rzeczy nabierają znaczenia?"

"Zapamiętaj, jeśli uśmiech dziewczyny sprawia, że zapominasz, jak masz na imię... Wdepnąłeś w niezłe gówno."




"Gdybyśmy mieli czekać, aż na coś zasłużymy, czekalibyśmy całą wieczność. - Wzruszyłam ramionami. - Wolę żyć w przekonaniu, że nigdy na nic nie zasłużę. To nie znaczy, że jestem złą osobą. Dzięki temu bardziej doceniam to, co mam."

"-Życie pełne jest tych trzech.
-Trzech?
-Gdybym, powinienem, mogłem(...) - Ludzie wierzą, że mają wpływ na to, co się im przytrafia, gdy tak naprawdę... życie biegnie własnym toremi czsami jest za późno. A czasami za wcześnie."

"Jak wiele razy człowiek doświadcza straty, zanim sam umrze? Zanim strawi go smutek?"

"Gdziekolwiek będę, cokolwiek będę robił, żywy czy martwy, młody czy stary, moje serce zawsze będzie przy tobie. Każde uderzenie, które poczujesz pod palcami - jego palec raz i drugi postukał w moją pierś- będzie mój głos, który cię przyzywa."

"Lęk... - Ująłem ją za ręce i splotłem jej palce ze swoimi. - To dzięki niemu czujemy, że żyjemy. Sprawia, że naczynia krwionośne kurczą się, a ciało migdałowate, maleńka część mózgu w kształcie migdałów, wysyła sygnały do układu nerwowego. Sygnały te mówią: uciekaj albo walcz."

"Jeśli ktoś wygląda jak kanalia, cuchnie jak kanalia i gada jak kanalia, to prawdopodobnie jest cholerną kanalią."

"-To było chyba łucznictwo.
-Najlepsze zajęcia, w jakich miałem okazję uczestniczyć - dodał z rozrzewnieniem Gabe.
-Tak, teraz pamiętam - roześmiał się Weston- To ty wpakowałeś strzałę w tyłek nauczycielki.
-Odrzuciła moje zaloty. - Gabe wzruszył ramionami."

"-(...)Gdybym został przyłapany, to tak jakby Chuck Norris zginął, wykonując numer kaskaderski. To się nie wydarzy. Wiesz dlaczego? Bo to kawał drania.
-Czy ty właśnie porównałeś swoją sprawność seksualną do umiejętności karate Chucka Norrisa?
-Coś w tym stylu."

"Strach jest narzędziem, a nie słabością."

"Prawdziwą miłość do kogoś poznaje się właśnie po tym, że pragnie się go na dobre i na złe, że jest się gotowym przejść przez wszystko, co straszne i mroczne, by u schyłku dnia nadal być z tą osobą."

"Wszyscy noszą maski. W różnych kształtach i rozmiarach. Jedyny problem z nakładaniem masek polega na tym, że tak dobrze się w nich czujemy. Jakże szybko uświadamiamy sobie, że nie musimy być tym, kim naprawdę jesteśmy. Jak łatwo przekonać damych siebie, że musimy ukryć to, jacy się urodziliśmy. To straszne, że lęk nie pozwala nam wypełnić naszego przeznaczenia. To piekło, gdy osoba, którą mieliśmy być, zostaje zastąpiona przez jakiegoś taniego oszusta."

"Kontroluj to, co możesz kontrolować, kochaj to, co możesz kochać, a reszta... coż, reszta to tylko reszta."

"Ludzie rzadko myślą to, co mówią. Dla mnie 'przepraszam' to tylko kolejne słowo, którego nadużywają - podobnie jak 'kocham'. 'Kocham lody', 'kocham naleśniki', 'kocham kolor niebieski' - gówno prawda. Bo kiedy ja mówiłem 'kocham', to znaczyło, że wykrwawiałem się dla ciebie. Kiedy wypowiadam słowo 'miłość', powołuję je do życia. Uskrzydlam swoją duszę - łączę się z twoją."

"-Pewnego dnia - szepnął - kiedy moje serce znowu będzie należeć do mnie, kiedy nie będę go dzielił z umierającą dziewczyną... Dam ci wszystko."

"A może właśnie tego chciał - żeby jego dom był labiryntem, maska jego tożsamością, a życie kłamstwem."

"Obnażanie przed kimś swojej duszy jest jak dźganie się w serce i czekanie, aż osoba, którą kochamy, zatamuje krwotok."

"To, że stara się inaczej niż wszyscy, nie znaczy, że jesteś od niego lepsza."

"Ludzie utrzymują, że wiedzą, czym jest miłość, a jednak kiedy mają szansę to udowodnić, wycofują się i tchórzą."

"Czy nie lepiej pocierpieć przez kilka dni, żeby odnaleźć miłość życia?"

"Wszyscy jesteśmy trochę szaleni, dzięki temu jesteśmy ludźmi."

"W miłości nie ma harmonogramów ani zasad. Taka już jest."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz