piątek, 15 stycznia 2016

Paddington

Opis: Któż nie zaopiekowałby się małym sympatycznym misiem siedzącym samotnie na wielkim dworcu kolejowym? Państwo Brown z dziećmi bez wahania przygarnęli uroczego niedźwiadka w czerwonym kapeluszu i.... odtąd już nic nie było jak dawniej. Do Londynu Miś Paddington przybył w tajemniczy sposób aż z Peru, ale ta podróż to dopiero początek przygód niezwykłego zwierzaka. Spokojne życie Jonathana Browna i jego siostry będzie teraz pełne nie tylko prześmiesznych sytuacji, ale i niesamowitych, magicznych zdarzeń.

Moja opinia: Kocham tę bajkę, no dobra film. Świetna komedia, na której się naprawdę śmiałam, no i muszę to wspomnieć, że film jest angielskiej produkcji i chyba francuskiej i nie wiem, czy wiecie, Anglicy słyną z braku poczucia humoru i sama osobiście widziałam jakiś film (angielski) i to była jakaś katastrofa więc dlatego nie przepadam za angielskimi produkcjami. Ale to o co mi chyba o to, że chciałam im pogratulować, że zrobili tak fajną i zabawna komedie dla dzieci i dorosłych. Polecam wszystkim, bo nie ważne, w jakim się jest wieku każdy czasem ogląda filmy/bajki przeznaczone dla dzieci.

Ogólnie wydaje mi się, że kiedyś był serial animowany o Paddingtonie, nie do końca pamiętam, o co w nim chodziło, ale kojarzę tego misia i to imię. Nie pamiętam czy bajka nazywa się tak samo, ale w każdym razie pomyślałam, że może chcielibyście to wiedzieć.

Nie chcę się wdrażać w szczegóły, ponieważ chciałabym, żebyście sami go obejrzeli i to nie miałoby sensu opowiadać wam całej fabuły. Ja sama osobiście nawet nie przeczytałam opisu (czasem tak robie całkiem fajna zabawa wybrać film po nazwie czy tam okładce i po prostu go obejrzeć, a robie to ponieważ czasem trudno mi znaleźć cos co bym polubiła), ale za to, ktoś mi polecił ten film więc stwierdziłam, że warto spróbować no i oczywiście widziałam wcześniej zwiastuny filmu (z których tak naprawdę nie można wywnioskować, o czym będzie film) dlatego że wszędzie go puszczali, gdy pojawił się w kinach. Jak już wspominałam świetna bajka dla dzieci i nie tylko, bardzo rozrywkowy film, który poprawi wam humor.

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz