piątek, 29 stycznia 2016

Pitch Perfect

Opis: Beca (Anna Kendrick), studentka pierwszego roku na Uniwersytecie Barton wstępuje do "The Bellas". Jest to dziewczęcą, szkolna grupa wokalna. Beca wnosi potrzebna dawkę energii do repertuaru zespołu i razem z koleżankami, bierze udział w konkursie kampusu rywalizując z męskim zespołem.

Moja opinia: Ostatnio zdarzyło mi się w końcu obejrzeć druga część Pitche Perfect, szczerze to nie spieszyło mi się do tego, bo chyba szczerze to nawet nie miałam zamiaru jej oglądać, ale ponieważ zobaczyłam że jest z lektorem a ja i tak niemiałam nic innego do roboty postanowiłam więc że go obejrzeć.
Pierwsza część nie była zła wręcz przeciwnie  i nawet na początku czekałam na druga część, bo miałam ochotę ja obejrzeć, ale później jakoś to się zmieniło, ostatnio gdzieś przeczytałam, że ma być nawet część trzecia. Więc tak widziałam pierwsza część, była w porządku, ale mnie nie zachwyciła, ale za to druga mnie pozytywnie zaskoczyła, bo według mnie była ciekawsza i bardziej interesującą (sama nie umiem tego wyjaśnić po prostu była, uwierzcie mi na słowo) więc nie żałuje, że jednak się zdecydowałam na ten film, bo jednak to nie była czas stracony, lecz przyjemnie spędzony czas, podczas którego obejrzałam film z fajna muzyka i dobrym humorem. No bo ludzie kto nie lubi musicali osobiście je uwielbiam, bo choć fabula filmu nie zawsze jest interesującą to przynajmniej jest fajna muzyka w tle. Chociaż wiecie co jednak to chyba tylko działa z filmami tanecznymi. Ogólnie pitch perfect, nawet pierwsza część, kojarzyła mi się z interesującą muzyka no i oprócz muzyki jest też pozytywny humor, czyli nie brakuje śmiesznych sytuacji jak na komedie przystało. Polecam

Zwiastun
Film

Pitch Perfect 2
Opis:Utalentowane i cóż, niegrzeczne dziewczyny z zespołu a capella Barden Bellas wracają! Jeszcze bardziej niegrzeczne! Zmierzą się z innymi zespołami w konkursie, którego nigdy jeszcze nie wygrał amerykański zespół. Oczywiście, liczy się talent, ale w tej rywalizacji wszystkie chwyty są dozwolone, a Barden Bellas mają oprócz głosów cięte języki i nie zawahają się ich użyć.
Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz