piątek, 22 stycznia 2016

We Are Your Friends

Opis: Poszukujący swej drogi przez życie DJ Cole (Zac Efron) spędza dni włócząc się po Hollywood z paczką kumpli. Nocami pracuje nad hitem, który podbije świat. Jego życie odmienia przypadkowe spotkanie z Jamesem - starszym, sławnym DJem, który postanawia wziąć go pod swe skrzydła i pomóc w karierze. Cole, James i jego piękna dziewczyna Sophie stają się nierozłączni. Sprawy się skomplikują, gdy między Cole’m i Sophie zacznie iskrzyć. Chłopak będzie musiał wybrać między lojalnością, miłością i marzeniem, za którym gonił przez całe życie.

Moja opinia: Film obejrzałam ze względu na przystojnego Zaca Efrona, i tak to był chyba jedyny powód, dla którego zainteresowałam się tym filmem. Jestem pewna że wiedziałam, na co się pisze, ponieważ widziałam zwiastun filmu, jak i również czytałam opis. Sądziłam że film będzie fajny no bo skoro jest o DJ no to będzie dużo fajnej muzyki, nie mówie, że jej nie było, ale czy była jakoś super rewelacyjna ? Nie do końca (albo może ja się po prostu nie znam). Ogólnie film był dość nudny i ciągnął się w nieskończoność, sama w sobie historia nie jest czymś przewidywalnym, bo wydaje mi się, że nie można było się domyślić co będzie się zaraz działo, ale nie wiem, po prostu mi się nie podobał a teraz chyba staram się to jakoś usprawiedliwić.

Jest jedna rzecz, do której się chciałam przyczepić, to sama nazwa filmu, bo ja nazwałabym go jakoś inaczej, a mianowicie 'Are ever gonna be better them this' i zrozumieją to osoby, które obejrzały film (przynajmniej mam taka nadzieje.). Ja po prostu lubię, gdy nazwa filmu lub książki ma coś wspólnego z nimi(ma jakis przekaz), a po skończonej lekturze albo obejrzanym filmie wszystko nagle staje się oczywiste i sensowne.Sądzę, że to są po prostu osobiste preferencje i każdy postrzega rzeczy inaczej.

Sam koniec filmu był fajny (przez koniec mam na myśli dosłownie koniec, czyli jakieś ostatnie pięć minut filmu), a to pewnie dlatego, że się cieszyłam, że film zbliża się ku końcowi. Więc to tyle, co chciałam wam powiedzieć, osobiście nie polecam filmu, no chyba że lubicie się nudzić.

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz