środa, 24 lutego 2016

Gra o Tron

Autor: George R R Martin
Seria: Pieśń lodu i ognia
Tytuł: Gra o Tron
Opis: W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie
wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z północy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie.
Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Króla, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich
Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, równie szalone jak on sam.
Tron objął Robert - najznamienitszy z buntowników. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron...

Moja opinia: W sumie to nie wiem co wam powiedzieć. Zaczęłam oglądać ten serial trochę po czasie, a teraz kurwica mnie bierze, bo muszę tyle czekać na następny sezon. Na początku, byłam trochę sceptycznie nastawiona, ale muszę przyznać, że mi się podoba. Nie ma tu co za dużo mówić, nie będę spoilerować. Generalnie polecam serial, ale nie jest to dla osób wrażliwych bo dużo tu seksu, gwałtu (nie, to nie to samo), krwi i agresji. Jeśli kogoś bardzo bulwersuje uprzedmiotowanie kobiet to też nie polecam, sporo tam prostytutek i takie tam.

Na temat książek się nie wypowiem, bo nie czytałam. Może kiedyś. Słyszałam, że różnią się od serialu i niektórzy mówią nawet że są od niego lepsze. W sumie możliwe. Czyli tak, serial polecam. Książki polecam w ciemno bo wierzę w twórczość George'a R R Martina. ;)

P.S. Myślałam, że ten post będzie jakiś obszerniejszy, no ale wyszło jak wyszło.

Opisy książek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz