środa, 4 maja 2016

Dirty Dancing


Opis: Stany Zjednoczone, rok 1963. 17-letnia Frances (Jennifer Grey), zwana przez bliskich Baby, wyjeżdża z rodzicami i siostrą na wakacje do ekskluzywnego ośrodka wczasowego. Ogląda tam występy instruktorów tańca, Penny (Cynthia Rhodes) i Johnny'ego (Patrick Swayze). Przystojny mężczyzna od razu wpada jej w oko. Baby sądzi jednak, że nie ma szans, żeby się do niego zbliżyć. Wkrótce okazuje się, że Penny jest w ciąży. Frances pomaga jej zdobyć pieniądze na aborcję i staje przed szansą zastąpienia jej w konkursie tanecznym.


Moja opinia: No kto nie słyszał o tym filmie? Ja widziałam go chyba z miliard razy i oglądam go właśnie teraz gdy piszę tego posta :D

Niby zwykły musical. Niby takie tam romansidło, ale ten film jest zajebisty. Świetna muzyka, niesamowity taniec i do tego Patrick Swayze. Czegóż chcieć więcej? No chyba tylko strzelaniny, ale to tylko ja i moja miłość do filmów akcji. No i w sumie strzelanina by tam nie pasowała, ale mniejsza o to. Wątpię, że jest tu osoba która nie widziała tego filmu chociaż raz, a jeśli tak to HAŃBA CI! Nie no żart. Po prostu musisz to nadrobić. POLECAM :)

P.S. Co za człowiek przetłumaczył to na 'Wirujący seks' ja się pytam?!?


Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz