piątek, 6 maja 2016

Obsydian- cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność


"Dla mojej rodziny i przyjaciół.
Kocham Was tak, jak kocham ciasto."

"No dalej, Katy, nie pozwól, by życie przeleciało ci koło nosa."

"I wtedy zauważyłam, co błyszczało w jego oczach. Rozbawienie ze sporą dawką protekcjonalności."



"Witamy w Wirginii Zachodniej- świecie zagubionych modeli."

"Cholera, jego też już widziałam półnagiego. To nie powinno mnie dziwić. Ludzie, jak ja się myliłam."

"Mogłabym zbić fortunę. Tak długo, dopóki nie otwierał ust."

"Nie było mowy, żebym się do niego zbliżyła. Nawet jeśli miałby w dłoni ciasteczko. Zaufanie i jego imie nie szły ze sobą w parze."

"-Zawsze uważałem, że najpiękniejsi ludzie, naprawdę piękni w środku i na zewnątrz, to tacy, którzy nie są świadomi swojego wpływu."

"Zobaczyłam śmierć- moją śmierć- i żadnego śladu skruchy."

"Chciałam mu powiedzieć, że już więcej nie powinniśmy rozmawiać. Chciałam odnaleźć miłą Katy, która zakneblował i wysłał do kata."

"- I wcale nie czytam za dużo. Nie można czytać za dużo."

"Może się chwalić przede mną swoimi umiejętnościami, Pan Zły Kosmita,"

"[...] jesteś kosmitą. To nawet zarąbiste. Dziwne, ale zdecydowanie zarąbiste."

"[...] normalność jest czasami nudna."

"-Jezu, przy was Superman wypada blado."

"Nigdy nie naraziłabym Dee na niebezpieczeństwo. Dlaczego moje życie miałoby być wartościowsze niż jej?"

"-Przypomnij mi... - zamilkł i wziął trzęsący się oddech- żebym cię nigdy więcej nie wkurzać. Chryste, jesteś w sekrecie ninja?"

"A co najgorsze, była rodzajem kłopotów, które mi się podobały."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz