piątek, 21 października 2016

Na krawedzi nigdy

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą coś zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.


"Prawda jest taka, że wszyscy mamy problemy; wszyscy zmagamy się z bólem,"

"Rodzice mają to dziwne przekonanie, że ktoś młodszy niż dwudziestolatek nie ma pojęcia, czym jest miłość, jakby wiek, w którym można się zakochać, był tak ustalony jak prawo do kupowania alkoholu."

"Prawda jest taka, że dorośli kochają w inny sposób, a nie w jedyny."

"Ból rani, ale jest tak silny, że nie możecie czuć niczego więcej i to właśnie wtedy zaczynacie zdawać sobie sprawę, że wariujecie."



"Depresja jest bólem w najczystszej formie"

"Dla mnie depresja definiowana jest trzema słowami: smutek, smutek i jeszcze raz smutek."

"Powiedział mi, że prawdziwi wojownicy nigdy nie płaczą i nie dopuszczają, by którykolwiek cios ich powalił. Oprócz tego ostatecznego uderzenia, tego nieuniknionego, ale nawet wtedy padają jak mężczyźni."

"A kiedy myślisz o pozytywach jazdy autobusem, łatwiej nie pamiętać o negatywach. Przecież obok mnie siedzi gość o ślicznych zielonych oczach, ładnych rysach twarzy i o ładnych poglądach na życie. Nie ma czegoś takiego jak zła jazda autobusem, jeśli obok siebie masz tyle piękna."

"Jeśli chcesz to porównywać, to pewnie, że lepiej żyć z zasiłków niż być ślepym, ale to nie jest pieprzony konkurs nieszczęść. Prawda?"

"– Wina to suka, ale skoro pomyślałaś o tym, może to prawda?"

"– Po prostu to powiedz. Jeśli nie zabrzmi dobrze, będziesz musiała sobie z tym poradzić, ale trzymanie tego w sobie jest gorsze, bo niepewność jest jeszcze większą suką, niż byłaby wina."

"– Może nie kochałam prawdziwie Iana – mówi. – Kochałam go, bardzo, ale może to nie była ta miłość... Myślę, że gdyby była, nadal powinnam być zakochana..."

"– Chciałam ci podziękować.
– Za co?
Po chwili odpowiada:
[...] – I za sprawienie, że czuję się żywa."

"Ty sprawiłeś, że żyję po raz pierwszy."

"Rzeczywistość to suka."

"Lepiej unikać emocji, niż pozwolić, by cię dopadły i powaliły, a ponieważ nic nie trwa wiecznie, w końcu wszystko, co dobre, będzie boleć jak diabli".

"Nigdy się nie powstrzymuj, Camryn Bennett, bądź pewna, czego chcesz od życia, mów, co czujesz, i nigdy nie obawiaj się być sobą. Pierdol to, co myślą inni. Żyjesz dla siebie, nie dla nich."

"Liczę na to, że mnie zapamiętasz, ale jeśli zapomnienie o mnie będzie dla ciebie łatwiejsze, też jakoś to zniosę."

"Złamałam każdą regułę. Każdą. Nawet najmniejszą."

"Zbieg okoliczności jest wygodnym wytłumaczeniem dla przeznaczenia"

"To wszystko brzmi jak szalony sen, ale nas to nie obchodzi. Żyjemy chwilą."

"Może gdy będę to trzymała w swoim wnętrzu i nigdy nie wypowiem tych słów, to nasza historia będzie trwać. Te dwa słówka mogą być początkiem, ale ja czuję, że dla Andrew mogą stać się końcem."

"Najlepsi przyjaciele – bez względu na to, jacy są albo jak bardzo nas ranią – i tak nimi zawsze będą. Nikt nie jest doskonały. Błędy przyjaciół są do wybaczenia; to właśnie sprawia, że przyjaźń jest prawdziwa."

"Tylko pamiętaj, by zawsze być sobą i nie bać się mówić tego, co myślisz, albo tego, by głośno marzyć."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz