piątek, 25 września 2015

Love, Rosie

Opis: Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy Alex wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile. Czy znajomość przetrwa lata rozłąki i tysiące kilometrów? Czy zaryzykują wszystko dla rodzącej się między nimi miłości?
Moja opinia: No wiec z tego jest i książka i film, a ponieważ ja wole najpierw przeczytać książkę a dopiero później obejrzeć film tak tez zrobiłam (albo chciałam zrobić) w tym przypadku. Pobrałam książkę na e-booka (kiedyś była wydana pod inna nazwa Na końcu tęczy) i zaczęłam czytać no ale po przeczytaniu paru rozdziałów zaczęłam sie zastanawiać czy na pewno to jest właściwa kopia, ponieważ wszytko, było przedstawione w wersji listów i maili, nie było żadnych dialogów, żadnych odczuć, tylko wymiany listów/ mailów z róznymi osobami. Więc trochę sie rozczarowałam(bo po przeczytaniu opisu, ksiazka wydawała się dosyć interesująca), bo nie do końca mi się podobał sposób w jaki została napisana (nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam dialogi w książkach). Stwierdziłąm więc, że co tam, obejrzę film (nie, nie skończyłam tej książki, po prostu nie mogłam, ale za to przeczytałam ostatni rozdział) i film był świetny, bardzo mi sie podobał. Był wciągający i interesujący, w wyczekiwaniu czekało się na to, jak historia bohaterów sie skończy. Również w filmie pojawiło się parę zabawnych scen. Polecam wam film a co do książki to jak już sami wolicie (ja przebrnęłam tylko przez kilka rozdziałów).

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz