sobota, 19 września 2015

Poradnik pozytywnego myślenia-cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"Pamiętaj, przyszłość zaczyna się dziś."

"Patrzenie na chmury pod słońce jest bolesne, ale jak większość rzeczy, które przynoszą ból, pomaga."

"Jeśli bardzo się czegoś pragnie, zawsze jest nadzieja."

"Świadomość, że cuda się zdarzają, wielu ludziom daje siłę do życia."

"Potrzebujesz przyjaciela - jak każdy."

"To nie twoje pragniena, ale czyny sprawiają, że jesteś dobrym człowiekiem."

"Mam wrażenie, że aby udokumentować stan mojej psychiki trzeba było ściąć przynajmniej dziesięć drzew."

"Wygląda inaczej niż wszyscy ludzie, których znam - nie potrafi przybrać wesołej miny, gdy wie, że ktoś się jej przygląda. Nie zakłada dla mnie maski, co w jakimś sensie sprawia, że mam do niej zaufanie."

"Powoli zaczyna do mnie docierać, że nasza przyjaźń nie wymaga od nas zbyt wielu słów."

"Zamykam oczy, nucę monotonnie jeden dźwięk i po cichu liczę do dziesięciu, próbując oczyścić umysł."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz