niedziela, 11 października 2015

Dary anioła - cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność.



"-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwej osobie?
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam.
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej."


"Sarkazm to ostatnia deska ratunku, dla osób o upośledzonej wyobraźni."


"Wiesz jakie jest najgorsze uczucie, jakie mogę sobie wyobrazić? Nie ufać osobie, którą siękocha najbardziej na świecie."


"Większość psychologów uważa, że wrogość to wysublimowany pociąg seksualny."


"Tam, gdzie jest nieodwzajemnione uczucie, występuje nierównowaga sił. Można ją łątwo wykorzystać, ale nie jest to mądre postępowanie. Miłości często towarzyszy nienawiść. One mogą istnieć obok siebie."


"Miłość czyni nas kłamcami."


"- Powiedziałeś, że idziesz się przejść! Jaki cholerny spacer zajmuje aż sześć godzić?
-Eee, dość długi? - podsunął Jace."




"Jesteśmoją siostrą - rzekł w końcu. -Moją siostrą, moją krwią, moją rodziną. Powinienem cię chronić - zaśmiał się bez krzty wesołości. -Chronić przed chłopcami, którzy pragną zrobić z tobą to co ja bym chciał."


"Skoro nie możesz powiedzieć prawdy ludziom, na których najbardziej ci zależy, w rezultacie samego siebie też oszukujesz."


"-Czy on cały czas tak stoi przy oknie i mamrocze coś o krwi?
-Nie. Czasami robi to siedząc na kanapie."


"-Twojemu ojcu. Zamierzam przehandlować ciebie za Dary Anioła.(...)
-Nie zna pani mojego ojca. Roześmieje się wam w twarz i zaproponuje pieniądze, żebyście odesłali moje ciało do Idrisu.
-Nie mów bzdur...
-Ma pani rację - przyznał Jace. -Prawdopodobnie każe wam zapłacić za przesyłkę."


"Dopóki istniała na świecie kawa, co złego mogło się wydarzyć?"


"-To śmieszne - odezwał się Simon. -Przecież to brat i siostra.
Królowa wzruszyła ramionami.
-Niesmak nie wyklucza pożądania."


"-Od najmłodszych lat szkolił mnie, jak być złym. Wyrywanie skrzydeł muchom, zatruwanie wody... Robiłem to już w przedszkolu. Chyba wszyscy mieliśmy szczęście, że ojciec zainscenizował swoją śmierć, zanim doszło do nauki gwałcenia i grabieży, bo inaczej nikt nie byłby bezpieczny."


"Kocham cię. Będę cię kochał do dnia, w którym umre. A jeśli po tym jest jakieś życie, to wtedy też będę cię kochał."


"Ludzie nie rodzą się dobrzy albo źli. Rodzą się z pewnymi skłonnościami, ale liczy się sposób, w jaki. I to, jakich ludzi poznają."


"Co mnie nie zabije... lepiej niech zacznie uciekać."


"L'amor che mouve il sole e l'atre stelle"
`Miłość, co wprawia w ruch słońce i gwiazdy`


"-Chociaż za tymi nie przepadam.- wycelował palcem w Jace'ego. -Uważają, że są lepsi od wszystkich.
-Wcale nie -zaprotestował Jace. -To ja uważam, że jestem lepszy od wszystkich. I tę opinię potwierdza mnóstwo dowodów."


"Nie mam męskiej dumy, na której mógłbyś grać, i nie interesuje mnie walka jeden na jednego. To jest słąbość twojej płci, nie mojej. Jestem kobietą. Użyje każdej broni, żeby dostać to, czego chcę."


"-Poprostu martwiłeś się, że zatrudniom instruktora, który okaże się gorętszy od ciebie.
Jace uniósł brew.
-Gorętszy ode mnie?
-To może się zdarzyć. No wiesz, teoretycznie.
-Teoretycznie, planeta może się nagle rozpaść na pół, tak, że ja i ty znajdziemy się po dwóch stronach, na zawsze i tragicznie rozdzieleni, ale jakoś się tym nie martwię. Niektóre rzeczy są po prostu zbyt nieprawdopodobne, żeby o nich rozmyślać."


"-Najwyraźniej dzieje się coś, o czym nic nie wiem - stwierdził Luke.
-Czasami myślę, że to jest motto mojego życia - powiedział Simon.


"-Nic mnie to nie obchodzi - oświadczyła Clary. - On by to dla mnie zrobił. Tylko powiedz, że nie. Gdybym zginęła...
-Spaliłby cały świat, żeby moć wykopać cię z popiołów. Wiem."


"Ból czyni cię silnym. Strata czyni cię potężnym."


"Rodzina to nie krew. To ludzie, którzy cię kochają. Ludzie, którzy cię wspierają."


"-Jesteś szalony - stwierdził Simon.
-A ty martwy - odciął Sebastian."


"Drzwi się otworzyły, cegłaświsnęła w powietrzu. Postać stojąc w progu uchyliła się, pocisk uderzył w mur.
-Mam nadzieję, że kiedy się pobierzemy, nie będziesz mnie tak witać, kiedy wrócę do domu."


"Dobre, czyste zabójstwo jest bardzo relaksujące. Krwawe są gorsze, bo potem trzeba sprzątać."


"Jeśli nie nakłonię niebios, porusze piekło."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz