piątek, 9 października 2015

Plotkara



Opis: sezon 1 Spójrz na ostatni wpis najgłośniejszej blogerki Manhattanu, Plotkary. Opisuje ona wszystkie nowinki dotyczące elity nastolatków poczynając od zwykłych wydarzeń szkolnych, a kończąc na najbardziej odlotowych, dekadenckich imprezach. Oprócz najnowszych plotek dotyczących wybuchowej przyjaźni Sereny i Blair, rozkwitającego romansu Dana i Sereny, bajkowego związku Nate'a i Blair (czyżby?), eskapad Chucka i wkroczenia Jenny do olśniewającego towarzystwa, jest wiele innych tropów do podjęcia! Zobacz 18 odcinków pierwszego sezonu serialu, wykreowanego przez autora Życia na fali, w którym roi się od przyjaciół, kochanków i wrogów. Nawet najbardziej skrywane sekrety nie na długo pozostaną w ukryciu. Wiesz, że to kochasz.

Moja opinia:Sama nie wiem, od czego zacząć, bo serial jest świetny, no przynajmniej ja go uwielbiam. Serial składa się z 6 sezonów i chodź go lubię to i tak sądzę, że to sporo. Na całe szczęście serial się kończy i dostajemy odpowiedzi na największe pytanie w tym serialu, czyli kim jest plotkara, a nie urywa w połowie jak czasem producenci lubią robić. Sama nie wiem co jeszcze powiedzieć o tym serialu, jest pełen intryg, które uwielbiam, trochę o życiu bogatych dzieciaków i również o tych bez majątku, którzy chcą się w nim znaleźć, czyli tak naprawdę o życiu szkolnej „elity”. Polecam, jeśli ktoś nie widział.

Są też książki, o których dowiedziałam się w trakcie oglądania serialu i o których sobie właśnie w tym momencie przypomniałam. Chciałam je kupić, ale nie mogłam nigdzie znaleźć więc pobrałam sobie e-booka. Przeczytałam tylko pierwsza część i chyba zaczęłam drugą, ale jej nie skończyłam sama już nie wiem dlaczego. Przez książkę trochę bardziej zrozumiałam postać Sereny van der Woodsen, za którą nie przepadałam w serialu. Dzięki temu że pisze tego posta chyba wrócę do czytania książek z tej serii, bo szczerze to zapomniałam że istnieją. Na pewno polecam serial a co do książek nie mam (jeszcze) zbytnio zdania.

Autor: Cecily von Ziegesar
Opis do pierwszje ksiazki a jest ich dwanascie: Witajcie w Nowym Jorku, na Manhattanie, w jego najelegantszej części – Upper East Side, gdzie moi przyjaciele i ja mieszkamy, uczymy się, bawimy i śpimy – czasami ze sobą nawzajem.
Witajcie w świecie luksusu, najlepszych prywatnych szkół, ogromnych apartamentów na Piątej Alei, limuzyn, nieograniczonego dostępu do kasy, alkoholu i wszystkiego, czego chcemy.
Możecie dowiedzieć się, co robimy. Wystarczy wklepać: plotkara.net. Kim jest Plotkara? Jedną z nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz