piątek, 15 lipca 2016

Coś do stracenia - cytaty

Nie polecamy czytania cytatów osobą, które nie czytały książki, ponieważ mogą cos zdradzić/ za spolerować. Więc czytacie na własną odpowiedzialność

"Był jak trucizna. Odetchniesz nią jeden raz i po tobie."

"Chcemy tego, czego nie chcemy mieć. Taka jest ludzka natura."

"Dlaczego nie mogłam pstryknąć palcami i przestać być dziewica? Dlaczego musiałam w tym celu uprawiać seks? I dlaczego nie mogłam przestać myśleć o Garricku nawet po tym, jak okazało się, że nie jestem w stanie przemoc się, by pójść z nim do łóżka? Dlaczego nie mogłam myśleć logicznie?"

"Niepisana zasada mówiła, że tu i teraz nie wolno okazywać emocji. Żadnego płaczu, śmiechu, żadnego wściekania się i żadnych wraków, nieważne - czy z żalu, czy z radości. Człowiek powinien z kamienną twarzą odczytać wyrok i nie dać niczego po sobie poznać."

"Zapamiętać na przyszłość: najpierw myśleć, potem mówić. Kiedyś na pewno to przyswoję."

"Wcześniej bycie z Cade'em było naturalne jak oddychanie. Nie wymagało zastanowienia, nie podlegało analizie, było cudownie proste."

"Nie da się wszystkiego odkładać, w końcu gówno wpada w wentylator i sytuacja z kiepskiej robi się fatalna."

"Czasem to, czego najbardziej się lękasz, jest kluczem do odnalezienia szczęścia"

"Jesteśmy chodzącą katastrofą"

"Jak, do licha, mogłam czegoś tak strasznie pragnąc i nie pragnąć zarazem?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz