piątek, 1 lipca 2016

Prawdziwe dziecko/16 letnia mama/Mom at Sixteen

Opis: Kiedy szesnastoletnia Jacey zachodzi w ciążę ze swoim siedemnastoletnim chłopakiem Bradem, początkowo chce oddać dziecko do adopcji, jednak wkrótce po jego narodzinach rezygnuje z tego pomysłu. Matka dziewczyny - Terry namawia ją, by udawała, że Charlie jest jej bratem, a nie synem. Jacey przenosi się do nowej szkoły zrywając kontakt z chłopakiem, który nie wie nic o ciąży. W liceum dziewczyna zaprzyjaźnia się z nauczycielką Donną Cooper, która prowadzi bardzo szczere i otwarte rozmowy ze swoimi uczniami na temat seksu, ale sama nie może zajść w ciążę, mimo trzech prób zapłodnienia in vitro. Wzruszona losem dziewczyny kobieta postanawia jej pomóc, przekonując ją, że powinna sama zająć się swoim synkiem


Moja opinia: Dość długo się zbierałam, żeby napisać cokolwiek na temat tego filmu. Po prostu chciałam się upewnić, że moja "wypowiedź" będzie szczera. Widziałam ten film dawno temu więc szczerze na początku nie była pewna co do mojej opinii na jego temat. Więc czekałam, aż samo to przyjdzie, czy bardzo dziwnie to brzmi? Jakiś czas temu leciał ten film w telewizji i to jakoś samo do mnie wróciło, wiec nie musiałam go oglądać drugi raz. Według mnie film był piękny i poruszający nie jest to kolejny film, który oglądacie, bo akurat leci w telewizji i tak nic z tego nie wynosicie. Chcę powiedzieć, że film był pouczający, ale po pierwsze dziwnie to brzmi i źle się kojarzy a po drugie sądzę, że to nie najlepsze określenie. Polecam go, choć zdaje sobie sprawę, że osoby "niedojrzałe" mogą go nie docenić.

Film
Zwiastun ENG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz