czwartek, 7 lipca 2016

Nieracjonalny mężczyzna

Opis: Profesor filozofii przeżywa kryzys egzystencjalny. Wkrótce angażuje się w związek z jedną ze swoich studentek.

Moja opinia: Zabierałam się za ten film od jego premiery w kinach, jednak jakoś nie mogłam się zmusić, żeby go w końcu obejrzeć. Obejrzałam go tylko dlatego, że akurat natrafiłam na niego w telewizji, bo inaczej pewnie minąłby kolejny rok zanim bym się w końcu za niego zabrała.
Tak czy inaczej, film był dziwny. Jest to film Woody'ego Allena, którego twórczości jakoś nie ogarniam, więc pewnie dlatego tak samo było i z tym filmem. Filozof okazuje się psychopatą, a zakończenie jest tak dziwne i bezsensowne (według mnie), że chyba tylko Allen mógł na coś takiego wpaść. Może jestem niedorozwinięta umysłowo, albo nie 'dorosłam' jeszcze do tego filmu, no ale ja go najzwyczajniej w świecie nie rozumiem. W tej sytuacji nie mogę zrobić nic innego jak wybór, czy ten film warto obejrzeć czy też nie, pozostawić wam. (Osobiście to nie polecam, no ale przecież, nie będę wam mówić co macie robić tym bardziej, że filmu nie zrozumiałam.)

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz