środa, 13 lipca 2016

Zakochana złośnica

Znalezione obrazy dla zapytania zakochana złośnica plakat

Opis: Komedia opowiada o życiu dwóch, niepodobnych do siebie sióstr. Bianka jest bardzo popularna w szkole, natomiast Kat uchodzi za okropną złośnicę. Ich ojciec ustala zasadę - jeżeli Kat zacznie się umawiać i Biance będzie wolno. Kiedy dowiaduje się o tym podkochujący się w Biance chłopak postanawia znaleźć faceta dla Kat. Co jednak nie jest takie proste...

Moja opinia: Naprawdę nie rozumiem, czy ludzie odpowiadający za tłumaczenie tytułów nie mogą ich po prostu przetłumaczyć zamiast wymyślać coś kompletnie bez sensu?
Kolejne pytanie, które sobie zadaję to; dlaczego ja nie widziałam tego filmu wcześniej?
No, ale nieważne. Film był zabawny, i jak na to, że to raczej nie są moje klimaty, to naprawdę mi się podobał. Generalnie stare filmy (ten jest z 1999 roku więc ma 17 lat czyli całkiem sporo) są lepsze niż te teraźniejsze. Nie wszystkie, no ale jak to mówią "klasyka rządzi" i to ma sens.

No, ale ale. Ja tu miałam mówić o filmie. Więc, stwierdzam, że raczej każdy lubi czasem obejrzeć coś od tak, żeby się odmóżdżyć. Ja czasami tak mam i ten film, nawet jeśli nie przepadacie za takimi, jest idealny, no bo chociaż można się pośmiać. No i Heath Ledger, jak coś to, chociaż dla niego obejrzyjcie ten film. Osobiście to polecam, nawet bardzo. Dziękuję za uwagę...

Zwiastun
Film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz