piątek, 12 sierpnia 2016

ADHD co chwila męczy mnie!

#3 Disco robaczki 


Przygotowywując tę listę zastanawiałam się, jakie bajki najbardziej zapadły mi w pamięć i które były moimi ulubionymi, ale również starałam się znaleźć coś co nie będzie oczywistym wyborem i czego wszyscy nie widzieli. Wydaje mi się, że ta bajka wpada idealnie w te kryteria.
Choć sądzę, że gdy weszła do kin była dość popularna, ale może ci młodsi jeszcze jej nie widzieli, przez co stracili przezabawną bajkę. Nie będę się dużo na jej temat rozpisywać, po prostu musicie ją obejrzeć.

I tak o to dobraliśmy do końca tego tygodnia i polowy naszej listy, ale nie martwcie się nowy post już w poniedziałek.
Fabuła bajki: Roztańczone i rozśpiewane robaczki obdarzone ludzkimi cechami z pewnością przypadną do gustu zarówno młodszej, jak i starszej widowni. Rodziców rozbawi inteligentny, pełen ironii humor znany z serii o Shreku oraz genialne wykorzystanie największych przebojów disco. Dzieci pokochają pełzających bohaterów za wyjątkowo zabawne przygody. Obok komicznych i trzymających w napięciu perypetii sympatycznych bohaterów, nieocenionym walorem tego filmu jest muzyka. Widzowie usłyszą hity lat 80., takie jak „Disco Inferno”, „YMCA”, „I Will Survive” w całkowicie nowych, współczesnych wykonaniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz