wtorek, 16 sierpnia 2016

Na to nigdy nie będę za stara

#2 Barbie


Musiałabym nie być sobą, żeby nie uwzględnić tych bajek na tej liście. Ponieważ jako dziecko je uwielbiałam i z sentymentu do dziś je oglądam,
chodzi mi o wszystkie nowe które wychodzą. Według mnie te nowsze bajki Barbie są dość... jakby to ująć? Nie są tak fajne/dobre, jak te stare. Innymi słowy nie dorastają im do piet, no ale cóż tak to bywa. Ogólnie nie mówię tu o konkretnej części choć jak mówiłam ja wole te starsze, bo są lepsze np. Barbie 12 tańczących księżniczek, Barbie księżniczka wyspy, Barbie księżniczka i żebraczka, Barbie jako roszpunka, Pamiętnik Barbie itp. no dobra chyba mniej więcej wiecie, o co mi chodzi. Zawsze je uwielbiał oglądać i tak mi zostało, choć chyba nie mam ulubionej części no i tak zdaje sobie sprawę że niektóre mają dość denna fabułe, ale i tak polecam je wam na jakiś wieczór filmowy. A tak na marginesie, tak to oznacza że widziałam wszystkie wersje Barbie, które wyszły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz